Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Overzicht van DX rondes in binnen- en buitenland

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Thijs » 18 mei 2010, 07:32

Ok we hebben ondertussen een klacht over dit topic ontvangen.
Voor de duidelijkheid zolang het hier beschaaft blijft en iedereen in zijn waarde gelaten wordt leden en niet leden gaat dit topic niet opslot laat staan dat het verwijderd wordt.
Edje 555 en de andere die een reactie hebben gegeven (inclusief ikzelf) hebben wat mij betreft door het gebruik van smileys voldoende laten zien dat sommige opmerkingen zoals de aanschaf van nieuwe radios en de leeftijd van de WO bestuurders met een korreltje zout genomen kunnen worden.

Hoor dit soort topics hier thuis?
In eerste instantie niet probeer het eerst zelf met de club op te lossen. Wat Edje gedaan heeft.
Daarnaast heeft Edje555 maanden afgewacht voordat hij gepost heeft. De Club heeft ruime de tijd gehad om het certificaat te versturen of bekend te maken dat er vertraging is op hun website, dan wel hier. Dus ja dit topic hoort op dit forum thuis.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor vincenttor » 18 mei 2010, 17:48

ja wat moet ik hier van zeggen,
een klacht ontvangen ik denk ook al dat ik weet wie de gene is die heeft lopen klagen maar goed maakt ook niet uit.
als mensen het gewoon niet aan kunnen moeten ze simpel weg de waarheid zeggen en niet mensen aan het lijntje houden zoals die onzin met certificaten hij is weg . inkt is op etc . en dan het gek vinden als iemand zich daar over uit laat.

maar ja blijkbaar zal ik en waarschijnlijk vele andere het volgens de gene die op zijn ... getrapt is wel bij het foute end hebben
en inderdaad ik dacht dat smiley's er zijn om een uitdrukking te bekrachtigen of ontkrachten, niet zo serieus nemen.
Maar ja als je al een tijd onder een steen hebt gelegen en internet pas uitgevonden hebt kan ik het je natuurlijk ook niet kwalijk nemen.

gegroet WO club hehehe :) :D 8) :lol: :wink: :arrow: :idea: zo wat dacht je hier van :mrgreen:
Bij twijfel altijd doen!
vincenttor
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2091
Geregistreerd: 07 jul 2007, 02:57
Woonplaats: omg amsterdam

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 18 mei 2010, 19:00

Nouja een klacht indienen over een onderwerp in dit forum mag altijd natuurlijk maar dan moet het ook wel gegrond zijn en dat is het helaas in mijn ogen totaal niet, dus alleen maar hulde aan Thijs dat hij het teminste ook niet zo kortzichtig modereerd !
Denk eerder dat de Whiskey Oscar club zelf bij hun bestuur tenrade moeten gaan om dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen door Communitatief beter hun Website te updaten en in zulke gevallen juist vermelden op hun site zodat leden en niet leden daar informatie kunnen verschaffen.
Bovendien horen DX-groups ook op dit forum thuis alles wat met CB te maken heeft hoort gewoon thuis op dit forum anders zou het ook geen CBForum heten waarbij DX'en en locaal gebabbel ook topics over te vinden zijn en bij DX'en horen DX-clubs en daar valt de Whiskey-Oscar club net zo goed onder :wink:
Maar goed laten we het allen gezellig houden op dit forum en to the point blijven tot de hobby waarbij een grapje of een niet sereuze leuzen best moet kunnen.

73's
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor 19AC393 gebakje » 23 mei 2010, 11:10

het is al weer een tijdje rustig in dit topik , is er al weer meer bekend ??
19AC393 gebakje
 

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor vincenttor » 23 mei 2010, 18:22

zal wel weer uitlopen op niks. als je de voorgaande beloftes moet geloven eh het resultaat er van ziet.
ja dan heb ik zo mn twijfels
Bij twijfel altijd doen!
vincenttor
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2091
Geregistreerd: 07 jul 2007, 02:57
Woonplaats: omg amsterdam

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor -Mark- » 23 mei 2010, 18:32

ik heb nog niks ontvangen iig.
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 24 mei 2010, 01:04

ik heb zaterdag het certificaat in de bus gekregen :!:
is het toch nog goed gekomen met het certificaat :wink:

ik hoop dat iedereen hem in de bus krijgt die op 27december 2009 deel hebben genomen.


73's
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor 19AC393 gebakje » 24 mei 2010, 08:03

dat is mooi , dan is dit probleem ook weer op gelost
19AC393 gebakje
 

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor -Mark- » 24 mei 2010, 12:45

heb dit weekend nog niks ontvangen, dus ik wacht nog enkele dagen af en indien er nog niks bezorgd is dan zal ik effe een mail sturen naar hun.

heb iig wel al een schriftelijke bevestiging via mail dat ik wel genoteerd sta:

Beste Mark,

Je call is inderdaad genoteerd in het logboek van de 19WO001, ik heb hier de notitie staan. .... dus als je een certificaat wenst wil je dan aub je gegevens doormaieln ? Alvast dank

Kees 19WO122
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 24 mei 2010, 12:58

19-BIG-069 Mark schreef:heb dit weekend nog niks ontvangen, dus ik wacht nog enkele dagen af en indien er nog niks bezorgd is dan zal ik effe een mail sturen naar hun.

heb iig wel al een schriftelijke bevestiging via mail dat ik wel genoteerd sta:

Beste Mark,

Je call is inderdaad genoteerd in het logboek van de 19WO001, ik heb hier de notitie staan. .... dus als je een certificaat wenst wil je dan aub je gegevens doormaieln ? Alvast dank

Kees 19WO122



We zullen het maar afwachten Mark, mischien hebben ze het certificaat wel als eerste naar mij op gestuurd aangezien ik zo'n zeikerd ben :lol: :mrgreen:
nee hij zal wel van de week bij iedereen in de bus vallen denk ik.. zo nee dan ff contact opnemen met de Whiskey Oscar club ..

73's
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor -Mark- » 24 mei 2010, 22:15

ja, we wachten het rustig af... geduld is een schone zaak.
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor -Mark- » 25 mei 2010, 18:40

en jep, hij is vandaag ook bij mij op de deurmat gevallen.
zowel een originele als een kopie ervan, met een excuus/infobrief erbij.

heeft even geduurd maar dan heb je wel wat.
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Vorige

Keer terug naar Rondes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten