Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Overzicht van DX rondes in binnen- en buitenland

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 25 apr 2010, 10:18

Nee Rob ik heb nog steeds niks gehoord of mogen ontvangen , dus het zal allemaal wel met dat Certificaat ..

73's
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 27 apr 2010, 16:44

En we zijn weer 1week verder en heeft iemand al het mooie beloofde certificaat mogen ontvangen van het 30jarige bestaan van de Whiskey Oscar club dat gevierd werdt op 27December 2009 :lol:
Ze moeten zeker met de Rollator uitgedeeld worden :roll:

73's
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor jcva » 27 apr 2010, 18:25

Hier staat een advertentie van die " geweldige" vereniging :


http://www.tweedehands.nl/zendamateur/2 ... voer=1&qq=


Kunnen we allemaal even reageren !!!!

jcva
Avatar gebruiker
jcva
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 707
Geregistreerd: 01 jan 2008, 23:56
Woonplaats: HHW

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Thijs » 27 apr 2010, 18:44

Draaien we hem toch gewoon zelf uit :!: :lol: :wink:
Afbeelding

Maar zonder gekheid slordig hoe dit loopt dit zal het leden aantal geen goed doen.
Zelfs op hun site en forum geen mededeling dat het langer duurt of wat het probleem is.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor 19AC393 gebakje » 27 apr 2010, 19:53

Thijs schreef:Draaien we hem toch gewoon zelf uit :!: :lol: :wink:
Afbeelding

Maar zonder gekheid slordig hoe dit loopt dit zal het leden aantal geen goed doen.
Zelfs op hun site en forum geen mededeling dat het langer duurt of wat het probleem is.


inderdaad , sinds ik mijn nieuwe mast heb met beam , ben ik me meer gaan intreseren in dxèn , uiteraard is het leuk om lid te zijn van een dx club
maar een ding is zeker dat word de wiskey oscar club dus niet , waarschijnlijk word het de alfa charlie :wink:
19AC393 gebakje
 

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 27 apr 2010, 20:09

die reakties boven mij :lol:

Nou het is ook echt een zeer grote moeite voor de Whiskey Oscar om een certificaat te drukken , kom op zeg er zijn c.a 60leden bijgekomen x 18euro voor nieuwleden dus laten we zeggen even niet ter ruim meten ,40 leden x 18euro das 720euro :!: ,wat doen ze dan met dit geld ? of is er nu alweer een penningmeester met de kas ervandoor gegaan zoals in het verleden of moest er een hoogbejaarde bestuurslid zijn kenwood of yeasu vervangen :lol:

nee ik geloof totaal niet meer in deze club en ik geloof dat er al meer mensen zo over denken omdat de ronde van afgelopen zondag nou ook niet bepaald druk was :mrgreen:

73's
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor 19AC393 gebakje » 27 apr 2010, 22:04

Edje555 schreef:die reakties boven mij :lol:

Nou het is ook echt een zeer grote moeite voor de Whiskey Oscar om een certificaat te drukken , kom op zeg er zijn c.a 60leden bijgekomen x 18euro voor nieuwleden dus laten we zeggen even niet ter ruim meten ,40 leden x 18euro das 720euro :!: ,wat doen ze dan met dit geld ? of is er nu alweer een penningmeester met de kas ervandoor gegaan zoals in het verleden of moest er een hoogbejaarde bestuurslid zijn kenwood of yeasu vervangen :lol:

nee ik geloof totaal niet meer in deze club en ik geloof dat er al meer mensen zo over denken omdat de ronde van afgelopen zondag nou ook niet bepaald druk was :mrgreen:

73's

dat denk ik ook , ik vond het aardig rustig :|
19AC393 gebakje
 

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 02 mei 2010, 16:09

jahoor weer bijna 1week verder en geluisterd op hun ronde op de 27.805 maar geen info verder over het certificaat :mrgreen:
Dus ik heb ze gemaild.....

met de volgende inhoud en ben zeer benieuwd naar hun reaktie ! :lol:


Hallo Whiskey Oscar club,

ik zit al vanaf january met een brandende vraag en niet niet alleen ik maar ook diverse stations uit de regio Zuidholland.
Die vraag is, hoe staat het er voor met het versturen van het certificaat 30jarige bestaan Whiskey Oscar club die gehouden is op 27-12-2009 en waarbij leden deze zouden krijgen als zij met het clubstation een verbinding hadden gemaakt en niet leden na de verbinding met het clubstation hun adres gegevens achter lieten op jullie site.
ik heb al 2x gemaild aan jullie en ook voa de ronde op 27.80500 gevraagd hoe het er voor stond met dit Certificaat van het 30jarige bestaan.
1e antwoord was op 22-02-2010 , dat het even zou gaan duren aangezien de certificaten in Belgie gedrukt werden.
2e antwoord was op 27-02-2010 dat het nog 1 week zou duren en dat ze dan de post op zouden gaan.
3e antwoord was 7maart dat de drukker een foutje had gemaakt met drukken.
4e antwoord was 25maart dat er nog niets van de drukker was vernomen.

Op jullie site wordt ook verder niets vermeld over de vooruitgang van het Certificaat van het 30jarige bestaan en waneer deze NU wel eens verstuurt gaan worden.
leuk allemaal maar hoe zit het nu met dat certificaat van het 30jarige bestaan ?
Veel mensen beginnen aan jullie afspraken te twijfelen en of jullie ook wel als club rendable zijn conform afsrpaken naar leden en niet-leden.

M.V.G Erwin Reeuwijk-dorp 19WO1636

We wachten weer af op hun reaktie en zodra ik weer informatie heb zal ik dat hier meteen posten !

ik verwacht er niets meer van eerlijk gezegt :lol:
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 02 mei 2010, 16:18

Dubbel post
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 07 mei 2010, 16:44

Nou afgelopen zondag een mail gestuuurd maar het is nu Vrijdag en ik heb nog geen response :| , niet te geloven zeg wat een Club die niet eens op mail regaeert :!:
Verbrand maar met de Whiskey Oscar Club dit betekent einde lidmaatschap voor mij :!: :evil:
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor 19AC393 gebakje » 07 mei 2010, 17:05

Edje555 schreef:Nou afgelopen zondag een mail gestuuurd maar het is nu Vrijdag en ik heb nog geen response :| , niet te geloven zeg wat een Club die niet eens op mail regaeert :!:
Verbrand maar met de Whiskey Oscar Club dit betekent einde lidmaatschap voor mij :!: :evil:

nou jij laat je ook snel uit het veld slaan door dat beetje tegenslag , nog een paar weekjes geduld en je hebt vast een mooie certificaat aan de muur hangen :roll:
:lol: :lol: :lol: :lol:
19AC393 gebakje
 

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 07 mei 2010, 17:13

gebakje schreef:
Edje555 schreef:Nou afgelopen zondag een mail gestuuurd maar het is nu Vrijdag en ik heb nog geen response :| , niet te geloven zeg wat een Club die niet eens op mail regaeert :!:
Verbrand maar met de Whiskey Oscar Club dit betekent einde lidmaatschap voor mij :!: :evil:

nou jij laat je ook snel uit het veld slaan door dat beetje tegenslag , nog een paar weekjes geduld en je hebt vast een mooie certificaat aan de muur hangen :roll:
:lol: :lol: :lol: :lol:


Dan weet jij meer als ik :mrgreen:
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor rob kenwood » 08 mei 2010, 22:56

ja ed maar dat is niet zo moeilijk! :lol: :lol: ( geintje vriend ) :wink:
19AC153


is er leven na de dood? steel me kenwood en je weet het!
rob kenwood
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 962
Geregistreerd: 12 aug 2008, 17:59
Woonplaats: gewoon thuis

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Erik » 08 mei 2010, 23:17

!
Laatst bijgewerkt door Erik op 29 dec 2018, 21:06, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Erik
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 496
Geregistreerd: 20 jul 2008, 22:25
Woonplaats: Zuid Nederstad in Wereldland

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor vincenttor » 09 mei 2010, 01:10

tja ik vind het zo een bullshit geld vragen
mooi voorbeeld ik wilde van de 1100 unit nr af die was te verwarrend en ik dacht nou mooie reden om een andere group lid van te worden
hoor ik dat je 100xdccs moet hebben gewerkt , ok das tot daar aan toe
en zeggen ze ook nog is dat je leuk 25 euro entree moet betalen en daarna 10 euro per jaar.
nu vraag ik mij af waarvoor in godsnaam ?
wat krijg je en wat zijn de voordelen ten opzichte van een niet betaalde club ?

je krijgt een boekje met wat info erin, (internet tegenwoorden mensen...)
en je krijgt 50 qsl kaartjes de goedkoopste soort en zeg dat dit 5 euro totaal kost + wat postzegeltjes

wat gebeurd er met de rest ?
dan kan je me een krent of een gierbak noemen maar het is gewoon pure waanzin.
ik geef liever dat geld uit aan wat apparatuur of laat zelf een berg qsl kaarten naar eigen smaak drukken voor dat geld 8)

gaat hier trouwens over de SD groep zeg dat deze een kleine 4000 members heeft misschien meer minder ik zeg zomaar wat
das 4000x25 zoiezo en dan 10 euro per jaar dat ze nog lid zijn
slapend rijk worden of nie soms ?

wie wil er bij de VT (vincenttor) club ? ik stuur je een pakje qsl kaarten (zelf gedrukt) en een a4 met onzin :twisted: :lol:
en dat voor maar 3 tientjes per jaar dat je lid bent :)
geen geld toch ?....

zo even lekker vuur gespuwed
Bij twijfel altijd doen!
vincenttor
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2091
Geregistreerd: 07 jul 2007, 02:57
Woonplaats: omg amsterdam

VorigeVolgende

Keer terug naar Rondes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron