zetagi b300p

Met hoeveel watt sta jij rond te vonken?

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: zetagi b300p of b550p

Berichtdoor -Mark- » 20 maart 2009, 19:56

DX-Power schreef:Je moet gewoon bij wat je ook doet goede dikke kabel leggen. Ook al heb je niet zoveel power maar dan leg je gewoon een direct contact naar je accu met dikke kabels dan kun je altijd nog upgraden.
Check ook je accu idd 300 watt wil nog wel wat trekken accu moet minmaal 30/35 ampere hebben dat is dan alleen voor de 27 mc hahah. Leg de linear ook nooit te beschut omdat hij idd erg warm kan worden plaats hem ook nooit dicht bij zeg maar de passagiers voeten heb mijn been wel eens verbrand lol.

In feite een kwestie van goede kabels leggen en netjes wegwerken maar zodat zowel jij als je auto er geen hinder van ondervind.


er ligt al een wat dikkere kabel rechtstreeks naar de acuu voor de lineair. mocht ik een sterkere uitvoering kopen, dan pas ik de kabels ook aan natuurlijk. doe al jaren voor veel vrienden de geluidsinstallatie inbouwen in de autos, dus weet wat er bij komt kijken. versterkers die uitvallen bij vermogensopbouw door te kleine diameter kabel is niet ongewoon.

dat het warm wordt was mij al zeer bekend haha

ik heb een digitaal dashboard in de gsi zitten, dus het hele instrumentenpaneel. met lineair gaat mijn km teller naar nul, en als ik de mic loslaat doet ie t weer haha

met deze info beraad ik mij even op mijn keuze.

bedankt allen.

mvg mark
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: zetagi b300p of b550p

Berichtdoor groene seat » 21 maart 2009, 16:37

Met een zwaardere lineair of je nou de geliefde rm of die iets minder geliefde zetagi neemt

Gewoon goeie bekabeling nemen en niet je auto uit zetten als je een tijdje moduleerd
Start zo lastig

Ik heb zelf bekabeling er in van een diameter 1,5 cm tot in me zetagi en geen koeler er op (Wat er nog wel op moet)
Met een wilson 1000 en een midland 48+ krijg ik er netjes 235 watt uit op fm :mrgreen:
Zonder dat me bekabeling heet wordt, lineair wordt een graatje of 50 :x
groene seat
 

Re: zetagi b300p of b550p

Berichtdoor -Mark- » 25 maart 2009, 20:06

ik ben toch gegaan voor een zetagi b300p
naar mijn idee krachtig genoeg (iig meer dan de ea150 die er nu tussen zit)
en de voornaamste reden: hij was betaalbaar.

zal binnenkort wel wat gebruikerservaringen posten.
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: zetagi b300p of b550p

Berichtdoor DX-Power » 26 maart 2009, 00:11

Voortaan de spunten noteren ik deed dit vroeger vaak met dingen testen enzo altijd leuk om te horen. In elk geval suc6 met de newe power.
DX-Power
 

Re: zetagi b300p of b550p

Berichtdoor -Mark- » 26 maart 2009, 00:12

zal het proberen 8)
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: zetagi b300p of b550p

Berichtdoor -Mark- » 17 apr 2009, 20:16

de eerste gebruikerservaringen zijn binnen:

geld overmaken naar verkoper via MP, veel smoesjes en na wat woorden over justitiele vervolging wegens oplichting spontaan lineair binnen gekregen.
ik rook al een brandlucht, toch maar aangesloten.

AMP en PRE lampje branden, bij AMP schakelt er een relais.

TX lampje gaat niet branden, evenmin het vermogen laat niks van zich weten.

ik denk dus de MRF 455 eindtrappen te zijn overleden...
het grote relais schakelt ook niet met zenden\ontvangen.

of heeft iemand hier een andere theorie over?
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: zetagi b300p

Berichtdoor tjebbe » 17 apr 2009, 20:48

jammer dat het zo moet, ik deed ook eerst een paar keer 2e hands lineairs kopen, 75% wat ik kochte was troep.
heb 1 maand geleden kl400 gekocht, echt helemaal nieuw bij Truckerswereld. had ik veel eerder moeten doen.
De beste versterker is een goede (richt)Antenne ! /-[]-/--/----/-----/ LFA
als de buren nog met je spreken, is je antenne te klein !
Avatar gebruiker
tjebbe
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1552
Geregistreerd: 05 dec 2007, 23:03
Woonplaats: Fryslan

Re: zetagi b300p

Berichtdoor DX-Power » 17 apr 2009, 23:35

Theorie is alle gegevens uitzoeken er heen gaan en die mafkees voor zn bek meppen voor het verkopen van vieze troep.

Check in helmond ik meen jan, die heeft mijn linear weer te koop gezet ik heb veel spul verkocht waaronder de zetagi 300 watter maar ze hadden alleen belang bij de sigma 4 die ik new in de doos had
toch nog 200 euris voor gekregen. Mn crt galaxy saturn is ook te koop.
DX-Power
 

Re: zetagi b300p of b550p

Berichtdoor Robsøn » 18 apr 2009, 20:57

DX-Power schreef:Ja de bekende "zetagi watten" check online wat ze moeten gooien de b550p en de kl 500 beide heb ik hier en ze doen ongeveer 280/290 met 7-8 watt sturing. Dat is wel het maximum wat je erin moet gooien en wat die er dan eruit trekt.



De KL400 gaat toch tot 10 watt insturing? en de KL500 tot 15??

Heb de KL400 in mn vrachtwagen met JFK bak (terug gezet op 10 watt) en 23 continue en 27 piek Ampere omvormer.
Hij zou 24 ampere piek moeten trekken die 400, maar mn omvormer in van de week overleden!! :shock:

Werd ineens erg mistig in de cabine!!

Volgende week komt er een omvormer die 35 ampere stabiel is... dus dan moet het goed komen 8)

Staat een Santiago 600 op het dak.... werkt super!
De KL500 ga ik volgende week ook ff proberen als mn omvormer binnen is
Robsøn
 

Re: zetagi b300p

Berichtdoor DX-Power » 18 apr 2009, 21:05

Linear nooit meer insturen dan 8 watt dan loopt hij niet op zn tenen en kun je een aantal jaren er mee verder. Die 2 watt verschil aansturing doet nog geen halve s punt.

Omvormer geen idee maar dikke accu nodig.
DX-Power
 

Re: zetagi b300p

Berichtdoor Robsøn » 18 apr 2009, 21:19

Vrachtwagens hebben errug dikke accu's, maar wel in serie dus 24 volt..

Alles behalve radio en bak werkt ook op 24 volt, dus omvormer kom ik niet onderuit..

Alleen die KL400 had wat meer amperes nodig dan in het boekje stond of die omvormer was niet goed.
Die is ook van RM type RT 23 SW, dat zou volgens mij de bijpassende moeten zijn.. maar helaas
Robsøn
 

Vorige

Keer terug naar Linears

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 79 gasten