Weer een nieuweling ;)

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Weer een nieuweling ;)

Berichtdoor Caddy_Steve » 07 sep 2007, 22:11

Hallo allemaal. :)

Bij deze wou ik mij graag even voorstellen, dat is wel zo netjes als je nieuw binnen komt vallen. :D

Ik ben Stefan, een jongen van 21 jaar. Ik ben (bestelbus)chauffeur en ik rijd prive in een VW Caddy (vandaar mijn gebruikersnaam ;) )

Ik heb thuis 1 27MC bakkie liggen .. maar dat ding is zwaar bagger en die gebruik ik dus ook niet meer. Ik kwam stom toevallig op dit forum terecht toen ik informatie aan het zoeken was op internet over de 'Midland Alan 42 multi' portofoon. En dit forum leek me wel interessant, dus heb ik me aangemeld.

Ik was aan het zoeken naar info over de Alan 42 omdat mij dat wel een interessant toestel leek (aangezien er vanalles bij wordt geleverd zoals een lader voor in de auto enzo). Ik zat op internet wat rond te neuzen naar meningen van andere gebruikers van dat toestel.

Ik kan ook nog van iemand anders misschien een gebruikte Alan 95 plus overnemen .. alleen weet ik niet welk toestel beter is, en daarnaast heeft hij er (behalve een hoesje) niks bij .. geen lader voor in de auto of wat dan ook. :( en dat is wel een beetje lastig.

Nou .. voor zover effe genoeg info over mij .. als je vragen hebt; vraag maar raak. :lol: :wink:
Caddy_Steve
 

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 07 sep 2007, 22:14

Welkom :roll:
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 57 gasten