bandiet

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

bandiet

Berichtdoor bandiet » 01 okt 2007, 06:21

goeiedag allemaal ik ben freddie 23 jaar ook wel genoemt als de bandiet locatie twijzelerheide in het wonder mooie friesland. ben sinds een korte tijd weer volgas bezig met de 27mc
ben een echte linear power boy dat vink mooi hoe meer vermogen hoe mooier en beter heh :D :evil: ben hier net nieuw en wou even zeggen wat een toppie site ga zo door met zijn allen gr bandiet
bandiet
 

Berichtdoor S_aver » 01 okt 2007, 12:08

Welkom, laat je antenne maar gloeien. :P
S_aver
 

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 01 okt 2007, 13:07

Welkom :)
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Berichtdoor groene seat » 01 okt 2007, 20:12

we hebben je nog niet gehoord in noordholland
(maar ik denk dat dat nog wel komt)
bdw welkom hier
:lol:
groene seat
 

bandiet

Berichtdoor bandiet » 02 okt 2007, 12:09

dat moet vast wel goed komen noordholland dat is een makkie voor mijn hout kacheltje :twisted:
bandiet
 

Berichtdoor Tincu » 14 okt 2007, 19:14

Hey Bandiet,

Welkom op het forum. Leuk weer een Noorderling erbij... heb je alleen nog nooit gehoord op de bak :?
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor bandiet » 16 okt 2007, 19:39

hey miss mini had al wat van je gehoord en nu reageer je op mijn topic wel leuk he. praat s'avonds op de bak. ik ben met de meterkast aan de gang geweest jongens werkt perfect en zuinig nu :D heb nu het hele huis erop hihi de meter draait niet eens meer :twisted:
bandiet
 

Re:

Berichtdoor Tincu » 17 okt 2007, 15:08

bandiet schreef:hey miss mini had al wat van je gehoord en nu reageer je op mijn topic wel leuk he. praat s'avonds op de bak.


:?: Wie is u dan?? Je skipnaam op de bak is niet Bandiet of wel?
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor bandiet » 17 okt 2007, 19:32

mijn skipnaam is bandiet missie mini en op de fm bandiet fm 3 meter dus. ben veel met vossen jagen bezig en zei iemand uit drente tegen mij kun je miss mini wel zei nooit van gehoord en zo reageer je op mijn tipic wel leuk :D zat te denken satcom om het af te schrikken op de buren :twisted:

Thijs: Topic is gesloten inverband met offtopic onzin reacties. Houd slap geouwehoer in het daarvoor bestemde gedeelte s.v.p.
bandiet
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 52 gasten