opnieuw intresse

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

opnieuw intresse

Berichtdoor 19AC393 gebakje » 04 nov 2007, 13:23

hey luitjes
ik was vroeger nog al actief in de 27mc wereld onder de naam kilo yankee mike uit een dorp uit groningen ik was toen een jaar of 15 .
ik had toen een opgefokte skyline basis bak
na een paar jaartjes ben ik stopt met deze hobby
ik loop nu tegen de veertig jaar en het begint weer te kriebelen , en ben dus van plan om weer wat spullen te kopen , alleen zit ik met een vraag , is er nog wat te doen op de 27mc , of is het uitgestorven ??
in ieder geval is dit een leuk forum en zal ik zeker vaker langs komen
gr gebakje
19AC393 gebakje
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 04 nov 2007, 13:54

Welkom Gebakje!
Er is regelmatig nog wat te doen op 27Mc, al is het wel veel minder als vroeger...zaken als vossenjagen gebeuren echter meer dan ooit. Je komt er maar op 1 manier achter: slinger die opgefokte Skyline eens aan ;)
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor Johanh2o » 04 nov 2007, 13:59

amen !
Johanh2o
 

Re:

Berichtdoor 19AC393 gebakje » 04 nov 2007, 14:19

Remco Rozenburg schreef:Welkom Gebakje!
Er is regelmatig nog wat te doen op 27Mc, al is het wel veel minder als vroeger...zaken als vossenjagen gebeuren echter meer dan ooit. Je komt er maar op 1 manier achter: slinger die opgefokte Skyline eens aan ;)


kon dat maar , heb toen de hele zooi verkocht :( , zit nu aan een lincoln te denken .
net zoals ik zeg wil er best poen voor uit geven , alleen als er nog wat te doen is
19AC393 gebakje
 

Berichtdoor tuinhuis » 04 nov 2007, 14:20

De 27mc is nog altijd actief....
Nooit echt helemaal weg geweest... De amateur banden worden ook steeds weer drukker. Dus de hobby komt langzaam aan weer terug... En vossen zijn er altijd genoeg :P vooral op de zaterdag (6)
tuinhuis
 

Berichtdoor Thijs » 04 nov 2007, 20:24

In alphen aan den rijn is het wat stil over het algemeen. Je bent wel het vierde lid uit alphen. In ieder geval welkom!!!
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor 19AC393 gebakje » 04 nov 2007, 23:37

dankje
ik had al gezien dat er meer mensen uit alphen komen mischien tot binnen kort op de cb , ben al druk aan het handelen over een lincoln , moet er alleen nog een antenne en voeding bij zoeken , antenne heb ik mischien nog , deze ligt ( of lag ) bij mijn ouders op zolder , voor de voeding ga ik denk ik een pc voeding gebruiken , genoeg amps en goed gestabiliseert :wink:
19AC393 gebakje
 

Berichtdoor S_aver » 05 nov 2007, 00:18

welkom hiero
S_aver
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 54 gasten