hartelijke dank van de mede forummers voor het warme onthaal

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

hartelijke dank van de mede forummers voor het warme onthaal

Berichtdoor scooper1961 » 13 dec 2007, 15:10

:o oftewel zoals bij deze smiley stond 'surprised' dat ben ik wel feitelijk, aangezien de warme reacties op hetgeen ik heb omschreven.
wederom gloeid mijn hart van zowel vreude alswel van geluk....

om iets meer persoonlijk te worden, zal ik aan alle forummers vertellen, dat ik geboren ben met
énorm zwaar ADHD-a, zo zwaar dat schijnen nog geen 10 mensen over de gehele aardkorst te hebben in deze mate.....

daar heb ik op, hoog niveau bestudeerd, wat is ADHD :?: dat is énorm & slopend (o.a. sociaal) dus niet alleen een beetje drukker zijn dan een ander.

helaas was, toen ik het levenslicht aanschouwde, niets bekend over deze genetische bepaalde aandoening.

nu kunnen vele kinderen, ± 95%, mits het in het 3e à 4e levensjaar wordt ondekt, met zéér structurele opvoeding & structurele hulpverlening (welke instantie = afhankelijk betreffende de mate waarin het kind ADHD heeft), op 11 à 12 jarige leeftijd er over heen gegroeid zijn....

helaas ben ik geboren in 1961, dus ik hou deze 'ziekte' totdat ik dit lichaam uittreed....

goed, dat is eigenlijk een privé aangelegenheid, maar wilde het feitelijk wel even delen al is dit niet het juiste forum hiervoor.

excuus van mijn kant als dit hier niet had mogen staan.

nogmaals wens ik eenieder veel goeds met de snel aantredende feestdagen, danwel een ADHD(-a) vrij 2008 ;-)
:arrow:
scooper1961
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 13 dec 2007, 16:40

Deze doe ik op slot, vervolg op deze link
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 42 gasten