even voorstellen

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

even voorstellen

Berichtdoor baanbreker » 02 jun 2006, 17:10

Hoi. Ik wil me graag even voorstellen. Mijn skipname is \"de baanbreker\" operator Albert. Ik ben 47 jaar eb vertegenwoordiger van beroep. Ik zit al sinds mijn 14e op de 27 mhz. En sindsdien is het geloof ik een soort verslaving geworden. Ook mag ik graag luistereren op de kortegolf. Daarvoor heb ik een decoder waarmee ik cw enz leesbaar maak. Ik heb een lincoln met een Imax 2000 op een spoelhoogte van 12 mtr. Ik luister vaak uit op kanaal 18. Nou tot brekens :D
baanbreker
 

Re: even voorstellen

Berichtdoor erik_ark » 03 jun 2006, 15:33

baanbreker schreef:Hoi. Ik wil me graag even voorstellen. Mijn skipname is "de baanbreker" operator Albert. Ik ben 47 jaar eb vertegenwoordiger van beroep. Ik zit al sinds mijn 14e op de 27 mhz. En sindsdien is het geloof ik een soort verslaving geworden. Ook mag ik graag luistereren op de kortegolf. Daarvoor heb ik een decoder waarmee ik cw enz leesbaar maak. Ik heb een lincoln met een Imax 2000 op een spoelhoogte van 12 mtr. Ik luister vaak uit op kanaal 18. Nou tot brekens :D


Hallo baanbreker, welkom op het forum!

En, hoe bevalt zo'n Imax 2000 antenne?
Daar heb ik wel benieuwd naar eigenlijk :wink:
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Re: even voorstellen

Berichtdoor Arthur » 04 jun 2006, 12:30

erik_ark schreef: