even voorstellen

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

even voorstellen

Berichtdoor baanbreker » 02 jun 2006, 17:10

Hoi. Ik wil me graag even voorstellen. Mijn skipname is \"de baanbreker\" operator Albert. Ik ben 47 jaar eb vertegenwoordiger van beroep. Ik zit al sinds mijn 14e op de 27 mhz. En sindsdien is het geloof ik een soort verslaving geworden. Ook mag ik graag luistereren op de kortegolf. Daarvoor heb ik een decoder waarmee ik cw enz leesbaar maak. Ik heb een lincoln met een Imax 2000 op een spoelhoogte van 12 mtr. Ik luister vaak uit op kanaal 18. Nou tot brekens :D
baanbreker
 

Re: even voorstellen

Berichtdoor erik_ark » 03 jun 2006, 15:33

baanbreker schreef:Hoi. Ik wil me graag even voorstellen. Mijn skipname is "de baanbreker" operator Albert. Ik ben 47 jaar eb vertegenwoordiger van beroep. Ik zit al sinds mijn 14e op de 27 mhz. En sindsdien is het geloof ik een soort verslaving geworden. Ook mag ik graag luistereren op de kortegolf. Daarvoor heb ik een decoder waarmee ik cw enz leesbaar maak. Ik heb een lincoln met een Imax 2000 op een spoelhoogte van 12 mtr. Ik luister vaak uit op kanaal 18. Nou tot brekens :D


Hallo baanbreker, welkom op het forum!

En, hoe bevalt zo'n Imax 2000 antenne?
Daar heb ik wel benieuwd naar eigenlijk :wink:
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Re: even voorstellen

Berichtdoor Arthur » 04 jun 2006, 12:30

erik_ark schreef:
baanbreker schreef:Hoi. Ik wil me graag even voorstellen. Mijn skipname is "de baanbreker" operator Albert. Ik ben 47 jaar eb vertegenwoordiger van beroep. Ik zit al sinds mijn 14e op de 27 mhz. En sindsdien is het geloof ik een soort verslaving geworden. Ook mag ik graag luistereren op de kortegolf. Daarvoor heb ik een decoder waarmee ik cw enz leesbaar maak. Ik heb een lincoln met een Imax 2000 op een spoelhoogte van 12 mtr. Ik luister vaak uit op kanaal 18. Nou tot brekens :D


Hallo baanbreker, welkom op het forum!

En, hoe bevalt zo'n Imax 2000 antenne?
Daar heb ik wel benieuwd naar eigenlijk :wink:


dan ben je niet de enigste!!!
Arthur
 

Berichtdoor Tincu » 05 jun 2006, 20:45

Hallo Baanbrekertje,

Welkom op het CB Forum!
Leuk dat je altijd uitluisterd op kanaal 18, je hebt me vast wel eens op de achtergrond gehoord ;)

Groetjes,
Miss Mini (de achtergrond QRM van Wibo ;))
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten

cron