stanspanband

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Ik ben ....

Berichtdoor stanspanband » 05 nov 2006, 14:46

Goedendag. Ik ben Stan Heijne, woonachtig in Oss en chauffeur van beroep. Ik ben 51 jaar. Voor informatie ben ik een beetje op forums terechtgekomen. Omdat de werking van mijn apparatuur niet bevalt, behalve de Lincoln op zich, ben ik eens gaan zoeken of er ook forums voor de 27MC zijn. Zodoende ben ik hier terechtgekomen en heb eerst een beetje rondgeneusd. Verder is er niet veel te vertellen over mij.
stanspanband
 

Berichtdoor Tincu » 16 nov 2006, 15:01

Hai Stan, welkom op het CB-Forum!

Hoelang zit je al in de 27mc?
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Stanspanband

Berichtdoor stanspanband » 19 nov 2006, 12:24

Hallo. Ik ben sinds 1982 chauffeur en ongeveer zolang heb ik ook een bakkie. Vroeger, waar ik werkte, hadden we allemaal een bak. Waar ik nu werk hebben ook alle auto's een bak. Maar het werkt voor geen meter. Daarom heb ik mijn eigen spullen. Het is alleen jammer dat er van de ca. 20 chauffeurs er maar 1, hooguit 2 zijn die zich er wel voor interresseren. Of de microfoon is kapot, of de antenne is kapot of de bak zelf, maar niemand heeft er het geld voor over om iets fatsoendelijks te kopen. Dus aan mijn collega's heb ik ook niks om iets uit te proberen.
stanspanband
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 68 gasten