marco3key

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: Ik ben

Berichtdoor marco3key » 17 mei 2006, 19:43

Ik ben marco uit rijswijk van beroep beveiliger in den haag en omstreken vaders van 3 kids. Had vroeger een ham international mariner FM , skyline basis bak en nu de hobby weer opgepakt en zend nu met een midland alan 48 plus en zit nu veel op kanaaltje 33 met mede bakfreaks... 38 jaar en nog steeds heerlijk bezig met een oude hobby oh ja vergeet te vermelden dat mijn tweede hobby zundapp is.....


greets marco
marco3key
 

Re: Ik ben

Berichtdoor Arthur » 17 mei 2006, 20:17

marco3key schreef:Ik ben marco uit rijswijk van beroep beveiliger in den haag en omstreken vaders van 3 kids. Had vroeger een ham international mariner FM , skyline basis bak en nu de hobby weer opgepakt en zend nu met een midland alan 48 plus en zit nu veel op kanaaltje 33 met mede bakfreaks... 38 jaar en nog steeds heerlijk bezig met een oude hobby oh ja vergeet te vermelden dat mijn tweede hobby zundapp is.....


greets marco


Hey nog meer Rijswijkers hiero!!!
En dan ook nog mijn oude overbuurman uit de Muziekbuurt? zo te zien...!
Arthur
 

Re: Ik ben

Berichtdoor marco3key » 18 mei 2006, 22:44

Arthur schreef:
marco3key schreef:Ik ben marco uit rijswijk van beroep beveiliger in den haag en omstreken vaders van 3 kids. Had vroeger een ham international mariner FM , skyline basis bak en nu de hobby weer opgepakt en zend nu met een midland alan 48 plus en zit nu veel op kanaaltje 33 met mede bakfreaks... 38 jaar en nog steeds heerlijk bezig met een oude hobby oh ja vergeet te vermelden dat mijn tweede hobby zundapp is.....


greets marco


Hey nog meer Rijswijkers hiero!!!
En dan ook nog mijn oude overbuurman uit de Muziekbuurt? zo te zien...!


Ik woonde in de clavecimbellaan jaja heb vandaag nog een president jfk gekocht en zit lekker te kleppen op kanaaltje 33!!!
Is weer eens lekker druk ........

greets marco
marco3key
 

Re: Ik ben

Berichtdoor Arthur » 18 mei 2006, 22:52

marco3key schreef:
Arthur schreef:
marco3key schreef:Ik ben marco uit rijswijk van beroep beveiliger in den haag en omstreken vaders van 3 kids. Had vroeger een ham international mariner FM , skyline basis bak en nu de hobby weer opgepakt en zend nu met een midland alan 48 plus en zit nu veel op kanaaltje 33 met mede bakfreaks... 38 jaar en nog steeds heerlijk bezig met een oude hobby oh ja vergeet te vermelden dat mijn tweede hobby zundapp is.....


greets marco


Hey nog meer Rijswijkers hiero!!!
En dan ook nog mijn oude overbuurman uit de Muziekbuurt? zo te zien...!


Ik woonde in de clavecimbellaan jaja heb vandaag nog een president jfk gekocht en zit lekker te kleppen op kanaaltje 33!!!
Is weer eens lekker druk ........

greets marco


Clavecimbellaan die kenne we wel, met Raplh, Marc, Ron, je bovenbuurmeisjes etc dan weet je vast wel wie ik ben??
Later woonde je op de karel doorman, u nog?

zeker die JFK van ene Aad die op marktplaats stond?
Arthur
 

Re: Ik ben

Berichtdoor marco3key » 19 mei 2006, 13:11

Arthur schreef:
marco3key schreef:
Arthur schreef:
marco3key schreef:Ik ben marco uit rijswijk van beroep beveiliger in den haag en omstreken vaders van 3 kids. Had vroeger een ham international mariner FM , skyline basis bak en nu de hobby weer opgepakt en zend nu met een midland alan 48 plus en zit nu veel op kanaaltje 33 met mede bakfreaks... 38 jaar en nog steeds heerlijk bezig met een oude hobby oh ja vergeet te vermelden dat mijn tweede hobby zundapp is.....


greets marco


Hey nog meer Rijswijkers hiero!!!
En dan ook nog mijn oude overbuurman uit de Muziekbuurt? zo te zien...!


Ik woonde in de clavecimbellaan jaja heb vandaag nog een president jfk gekocht en zit lekker te kleppen op kanaaltje 33!!!
Is weer eens lekker druk ........

greets marco


Clavecimbellaan die kenne we wel, met Raplh, Marc, Ron, je bovenbuurmeisjes etc dan weet je vast wel wie ik ben??
Later woonde je op de karel doorman, u nog?

zeker die JFK van ene Aad die op marktplaats stond?


Klopt als een bus die marc heeft nog steeds een bak maar heeft m niet veel aan staan arthur en ja de jfk van aad gekocht werkt goed leuk weer een bak te hebben nu nog een grotere antenne....
Kom ook eff op 33 morgen avond ofzo kunne we eff bijbeppen arthur....

PS ron nog steeds contact mee rij ook op de ouwe vertrouwde zundapp rond n parijswijk


greets marco
marco3key
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten