flevovos

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Berichtdoor flevovos » 30 maart 2006, 23:30

Nou oke dan kan ik niet achter blijven..
Ik ben Dennis als beroep werk ik in de beveiliging en ben zo'n 20 jaar geleden besmet geraakt met het 27MC virus..
Eerste bak was een danita 440 gewoon kaal op een GPA antenne in nieuwegein basis. Al snel zat ik op packet de NG1DVW wat weer snel de NL0DVW werd. Daarna kwam al rap de eerste hoge kanalen bak in huis waarna de galaxi saturn de eerste bak werd waarmee ik op packet contact kreeg met Italie en Duitsland. Ach een mens wil meer dus hup een kachel ertussen van 1K en vonken met die handel eerst wel een andere antenne er op gezet een antron 99+zij radialen ik wilde meer en beter dus een President Lincoln er op gezet dat werkte werelds.. Dit heb ik 2 maanden mogen doen tot de deurbel ging en het spulletje meegenomen werd. Dus weer een standaard 40 kanalen doosje gekocht en langzaam weer gaan uitbreiden. Het vossen kwam om de hoek kijken in 1990 zo'n beetje eerste keer met een maat mee en meteen verslaafd.
dat tot 1994 gedaan en daarna de mike aan de wilgen gehangen wegens geen tijd meer voor de hobby.
Ik ben toen verhuisd naar Almere waar ik sinds 2000 woon en inmiddels getrouwd ben. Waar het bloed in 2002 weer begon te kriebelen en te jeuken. Bakkie gehaald antenne op de auto en vossen!!!!!
Dat was bij vosclub51 die wegens problemen onder elkaar en te weinig animo opgeheven werd.
Aan het denk gegaan en zelf een vos gestart namelijk de FLEVOVOS leuke tijd gehad hoop rijders toch ook nog binnen gehad maar helaas was deze vos ook geen lang leven gegunt te weinig animo regelmatig voor niets gestaan dus ook opgedoekt.
Nu heb ik helaas al sinds november geen vos gereden wegens tijd gebrek maar hopelijk gaat dat snel veranderen.
Zo dat ben ik dus en als je meer wilt weten dan hoor ik het wel..

Grtn dennis
flevovos
 

Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten