erik_ark

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

erik_ark

Berichtdoor erik_ark » 10 jun 2005, 13:10

Dan zal ik me ook maar eens voorstellen.
Ik ben dus Erik, 19 jaar en woon in de buurt van Deventer.
Ik zit op het MBO en doe daar landbouwtechniek, dus voor monteur in de werkplaats bij een mechanisatiebedrijf.
Ik ben begonnen op de 11m toen ik nog op de basisschool zat,
dat is nu zo'n beetje 8 jaar geleden. Dat was toen met een Premier CB2000, gewoon 40 kanalen en 4 Watt, met een 3-5A voeding en een mobielantenne op een grote plaat in de dakgoot. Dat ging wel leuk toen. Toen kreeg ik een basisantenne voor niks. Het was een Shakespaere, volgens mij een ABS-1620, die hebben we toen op de dakgoot gemonteerd. Daarna kocht ik een Premier CB2010 met 80 kanalen FM en 12 AM. Ook weer met de Shakespeare antenne. Toen hadden we af en toe de CB2000 in de auto en kon ik een beetje met m'n vader kletsen als die is weg moest. Op die lage 40 kanalen was het wel leuk praten met Duitsers enzo, dat vond ik wel leuk. Daarna heb ik mezelf in 2001, geloof ik, een President Lincoln aangeschaft :D. Een tijdje later had mijn vader een leuke uitschuifbare aluminium legermast gezien van 11 meter lang. Die heb ik toen gekocht en de Shakespeare antenne op gemonteerd. Daar kon ik toen wel leuk mee weg komen op de 27.555 USB. Maar het gaat nog steeds met de 3-5A voeding. Ik ben nu dus nog op zoek naar en 10-12A voeding een een I-max 2000 of iets en die richting. Maarja ik heb nog tijd zat om dat een keer voor mekaar te maken.
Dat was het wel zo'n beetje volgens mij.
Iedereen de groeten en tot horens 8)
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten