Remco Rozenburg

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Remco Rozenburg

Berichtdoor Remco Rozenburg » 20 jan 2007, 22:28

Zo, ik zal me ook eens voorstellen :)

Zoals de naam wellicht verraadt kom ik uit Rozenburg, van origine ben ik echter een rasechte Maassluizer, zo'n 28 jaar geleden ter wereld gebracht en al vroeg besmet met het radiovirus...en dat met een timmerman als vader en een verpleegkundige als moeder...In het dagelijks leven werk ik als zelfstandig programmeur, heb een eigen kantoortje in Rotterdam en hobby er lekker op los. M'n achtergrond is elektronica, al doe ik daar niet zo veel meer mee, ben op dit moment bezig met een avondstudie informatica aan de Haagse Hogeschool.

Op m'n twaalfde (1990) kocht ik mijn eerste bakkie, een Skiptech Skipper:

Afbeelding

Trots als een pauw maakte ik kennis met het 27Mc gebeuren in mijn omgeving, met een mobielsprietje in de dakgoot op zolder kwam ik ook niet verder dan Maassluis dus na een klein half jaartje stond er een echte GPA op het dak te zwiepen. Daarna kwamen er veel bakkies, lineairs en andere antennes, ook werd ik besmet met het 3-Meter gebeuren (FM-Band). Het duurde dan ook niet lang of ik kreeg m'n eerste bezoek van de controlerende instanties...de hele meuk werd in beslag genomen, dikke boete erachteraan en ik kon weer vrolijk overnieuw beginnen.

In die tijd reed ik vaak met vrienden de Vlaardingse Vos en Maassluise Vos, dat is rond 1994 / 1995 geweest. Daarna maar weer een nieuwe aanwinst gekocht, een Midland 8001, echt een schitterende bak die ik zo weer zou kopen:

Afbeelding

Hier heb ik enorm veel plezier van gehad, samen met een leuke buizenversterker die er max. 400 Watt uitgooide op FM heb ik best wat leuke momenten gekend, maar met dat vermogen was de pret weer snel gedaan, 's morgens om 7.30u stonden de heren weer voor de deur en mocht ik alles afstaan. Tegelijkertijd werden 3 andere vrienden ook verrast met zo'n bezoek, dit keer geen boete meer, maar een dagvaarding. Voor de rechtbank een sneu verhaal gehouden, tussentijds een amateurmachtiging gehaald en de boete was slechts 100 gulden. Daarna is het een hele tijd stil geweest, tot +/- 2002, toen ben ik weer begonnen met het vossen, samen met een vaste navigator reed ik ieder weekend de Rotterdamse Vos, soms ook de Goudse en om de week de Spijkenisse vos....dat liep op een gegeven moment erg in de kosten, er gingen gerust 3 á 4 tanken benzine per maand doorheen dus toen maar weer een periode rustig aan gedaan.

Toch stroomt het CB bloed door m'n aderen en rij ik weer regelmatig een vossenjachtje, 't blijft een leuke bezigheid he :)
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor NL1ZZE » 22 jan 2007, 00:48

Haai Remco!

welkom op het Forum..!


Check ook eens ff: http://www.freeradionetwork.nl
daarmee kan je je RTX aan je computer koppelen en dmv Voip linken aan andere Gateways..

grtz,
Martijn..!
NL1ZZE
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 351
Geregistreerd: 07 mei 2006, 16:03
Woonplaats: Zierikzee

Berichtdoor duckmen » 22 jan 2007, 22:46

hoi remco

welkom op het forum

voor een vossenjacht in de buurt kijk eens op http://www.voornevos.nl
we staan 1 x per maand op een vrijdag avond om 20:30 kanaal 4.

groeten en misschien tot ziens
duckmen
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 47 gasten