AGV allround

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

AGV allround

Berichtdoor AGV allround » 24 jan 2007, 02:28

Okee ik doe mee.

Ik ben Appie en voorheen voste ik bij de Flevovos(lange afstands vos),maar omdat die ruim een jaar geleden is ontbonden hebben een paar vaste vossers toch weer een vosclubje bijelkaar gescharreld en daar is dus de AGV (Almeerse Gezelligheids Vos)uit ontstaan.

Wij hebben tot nu toe 13 actieve leden en het is bere gezellig!!!!

Ik vos met de volgende spullen:Opel corsa A uit 1992(ook wel de racecorsa Of crosscorsa genaamd door sommigen)
:President Lincoln(werkt perfect)
:Digi maas S-meter
:Meerdere antennes (ook basis)
:meerdere liniairs
:antenne switch
:Verder heb ik meerdere bakjes en rand apparatuur en daar kun je leuke streken mee uit halen,zoals een externe bak verstoppen bijvoorbeeld in een bos en je auto een eindje verderop zetten,dit geeft een leuk uitzicht op de jagers en je ligt helemaal in een stuip echt waar,dit soort dingen kun je bij ons verwachten.

Ik zou zeggen kijk eens op onze site en of kom een keertje bij ons vossen!!!!!

http://agv.vossenjachtinfo.nl/

Nou mischien tot ziens

Groetjes Appie(AGV allround)
AGV allround
 

Berichtdoor hullepim » 24 jan 2007, 09:53

Hey Appie!
Welkom hier op het forum!
Het is al weer een lange tijd geleden dat ik je gezien heb. Maar de flevovos bestaat dus niet meer... erg jammer. De keer dat Thijs en ik hem reden was erg leuk!
Komen jij en Toine dit jaar ook nog naar de marathon?
hullepim
 

marathon vos

Berichtdoor AGV allround » 25 jan 2007, 01:25

Ik weet nog niet of ik ga helaas,moet even kijken wanneer ik mijn dochter bij me heb.

En ja het was toch ook wel gezellig bij de Flevovos maar er was op een gegeven moment helemaal niemand die op ons jaagde en naar een paar keer voor de Katze... gestaan te hebben dacht ik krijg allemaal wat ik nok ermee!!!

Maar ach ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan(dus wel)dus maar weer een clubje bijelkaar gescharreld,en dat is aardig gelukt.

We zien elkaar wel weer eens zo groot is het vosse wereldje niet(alhoewel???)

oke spreek je wel weer en de groetjes van de AGV allround




PS:welke mast heb je gevonden????
AGV allround
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 54 gasten