weer een oud 27mc-er in de lucht

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

weer een oud 27mc-er in de lucht

Berichtdoor moviemaf » 28 jan 2007, 21:49

Mijn naam is Fred en kom uit Gorinchem ZH. Na wat kleine probleempjes met inloggen op dit forum (opgelost door hullepim)eindelijk gelukt.
Ik ben sinds 2 jaar werkzaam op een verreiker in de bouw (in de volksmond Manitou) en heb vorige week na ruim 20 jaar weer een bakkie aangesloten in de verreiker. Ben het internet aan het afstruinen voor goede adviezen over aankoop van nieuwe bak en antenne, want de kraanmachinisten die meestal 70/80 m hoog zitten horen me niet op een beetje afstand. Daar gaan we verandering in brengen!
:lol: Adviezen zijn welkom.
moviemaf
 

Berichtdoor hullepim » 29 jan 2007, 10:15

Nou moviemaf, welkom dus hier op het forum!
Stel je vragen maar in de daarvoor bestemde forums, ik denk dat je daar in iedergeval meer kans krijgt.
hullepim
 

Berichtdoor siekman » 03 feb 2007, 15:39

leuk ik ben ook nieuw op dit forum , misschien horen we elkaar eens . ik kom uit hei en boeicop
siekman
 

Berichtdoor moviemaf » 03 feb 2007, 16:07

Ik ben na werktijd langs Dirk en Lenie geweest in Krimpen, en ik kan je vertellen: de keuze was moeilijk! In eerste instantie had ik gekozen voor de President George, en Dirk vermoede al dat ik terug zou komen. Dag later de President weer omgeruild voor de Magnum S-9. Varibel zendvermogen van 1 tot 25 watt.
moviemaf
 

Berichtdoor siekman » 03 feb 2007, 17:19

Ik zelf heb ook een george met 25 watt en ik moet zeggen hij bevalt zeer goed .

maargoed de magnum s9 staat ook op mijn verlanglijstje
siekman
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 03 feb 2007, 18:56

Hey die Magnum S9 kende ik nog helemaal niet....ziet eruit als een erg mooi setje! Hoe bevalt 'ie? Ik sta zelf eigenlijk op het punt om een Yaesu aan te schaffen, om de andere (amateur)hobby weer een beetje leven in te blazen.
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 45 gasten