BEVEN OF SCHUDDEN.

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: BEVEN OF SCHUDDEN.

Berichtdoor peter stardust » 26 aug 2012, 15:56

ik heb in de zeeuwse wandelgangen gehoord dat er inmiddels een maas dx5000 aangeschaft is. zal nu wel lukken dan zeker met een Imax2000 met de dx5000 in de polders van zeeland.
Inverted V + 2 el homemade Beam 12mtr NAP. rotor=hygain .Midland 8001, President madison.
Avatar gebruiker
peter stardust
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 824
Geregistreerd: 02 apr 2010, 18:02

Re: BEVEN OF SCHUDDEN.

Berichtdoor Columbus » 26 aug 2012, 16:53

"Shaken, not stirred"

Je verkeert in goed gezelschap. Welkom Bevertje!
_______________________
'Animals can´t shoot back - your DX competitors can! Be a REAL MAN and lets hunt DX - not animals!'
'Get Alive...work DX!'
Avatar gebruiker
Columbus
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 875
Geregistreerd: 05 nov 2007, 23:41
Woonplaats: Gelderland

Re: BEVEN OF SCHUDDEN.

Berichtdoor bevertje » 17 sep 2012, 23:09

Remco Rozenburg schreef:Geweldige introductie en een waardevolle aanvulling voor het forum geloof ik :)
Een warm welkom vanuit Rozenburg, hopelijk spreken we elkaar eens op de frequentie.

[edit]En hulde voor Peter natuurlijk, fijn om te weten dat mensen dit nog voor elkaar overhebben[/edit]


Bedankt Remco e.a. Welkom in mijn belevingswereld. Mijn QRT ligt tussen Borsele en Doel in, beiden op +/_ 20 km afstand dus eens zal ik tot as wederkeren. Met al die "brittle" stalen reactorvaten.. Hodi midi, cras tibi..?? Jan de bever.
p.s. wellicht krijgen we veel stroomstoringen hier komende winter, vandaar het opnieuw terugkerende bakkie"" en een taainagel als ik, krijgen ze er niet onder... :twisted:
bevertje
 

Vorige

Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten

cron