Jan-Willem Woermeijer

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Jan-Willem Woermeijer

Berichtdoor Jan-Willem » 01 sep 2012, 10:14

Goede morgen,

Ik ben Jan-Willem Woermeijer 32 Jaar en woonachtig in Raalte.
Ben werkzaam bij een electrotechnisch installatie bedrijf waar ik oa, Brandmeldinstallaties, beveiliginginstallaties, persoonregistratiesystemen enz enz. onderhoud en installeer. (eigenlijk alles op beveiligings gebied)
Een Jaar of 10 terug heb ik de mike aan de steun gehangen de TNC's en packet modems in de kast gezet.
En ben ik begonnen met een andere hobby, namelijk Rally.
Ik heb dus zelf een auto opgebouwd en we hebben hier ook diverse wedstrijden mee gereden en klasse overwinningen gewonnen.
Nu ben ik in de rallysport niet meer actief op de proeven maar langs de proeven als offcial, en ben ik vrijwilliger bij de stichting http://www.RallyforKids.nl
Dit is een stichting die voor zieke kinderen een dag organiseren die ze nooit zullen vergeten. (positieve manier)
Ik Zit dus bij deze stichting in het bestuur, sleutel daar aan de auto´s en rijd (drift) daar met de rallyauto.

Alle spullen heb ik nog bewaard van de 27Mc zo ligt de GPA plat in de tuin voor de sier denk ik!!!
Heb ik een Clarck pompmast van 17M in de achtertuin staan en is er niks veranderd aan de hobbyhoek.
Nu ik ook weer een servicebus heb waar mijn banden, gereedschap, en benzine in mee moet voor de rallyauto (loopt 1:3)
dacht ik weer aan de 27Mc in te bouwen in de servicebus, dan heb ik misschien nog eens wat te lullen onderweg.

Vandaar dat ik me dus aangemeld heb op dit forum...
Laatst bijgewerkt door Jan-Willem op 01 sep 2012, 10:37, in totaal 1 keer bewerkt.
Jan-Willem
 

Re: Jan-Willem Woermeijer

Berichtdoor Abt » 01 sep 2012, 10:24

Welkom Jan-Willem!

ik zou zeggen: doen. Inbouwen dat bakkie in je bus!
Goede mobiele antenne's zijn oa: Sirio turbo 3000/4000/5000, Santiago 1200, Sirio ML-145.
Als het even kan, monteer je mobiele antenne op een vaste voet voor beter massa contact.
Ik weet niet in hoeverre je op de hoogte bent van de 27MC regelgeving, tegenwoordig is AM-FM-SSB toegestaan op de reguliere 40 kanalen.
Abt
 

Re: Jan-Willem Woermeijer

Berichtdoor Jan-Willem » 01 sep 2012, 10:42

Hey Mous,

Nee ik heb een Alan 48+ met 400Kan en AM/FM maar wist niet dat SSB er nu ook bij zat.
Destijds was AM wel legaal maar dan met beperkt vermogen en standaard kanalen.
Ik moet eigenlijk een goede oplossing voor mijn antenne hebben want zit met een polyester spoiler op het dak.
(en ik kan er niet achter komen om er een massa plaat achter te maken.)
Dacht aan een steun op de spiegel maar weet niet of dit goed werkt.
(lees maar bij topic antenne's)
Jan-Willem
 

Re: Jan-Willem Woermeijer

Berichtdoor pdj10 » 01 sep 2012, 10:45

Welkom :wink:
pdj10
Niet meer weg te krijgen
Niet meer weg te krijgen
 
Berichten: 58
Geregistreerd: 30 jan 2009, 14:19
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Jan-Willem Woermeijer

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 02 sep 2012, 20:39

Welkom .
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten