Barrabazz

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Barrabazz

Berichtdoor Barrabazz » 23 feb 2007, 20:48

Tja laat ik mij dan ook maar eens voorstellen,

Veel van jullie kennen mij wel van mijn ZOZvos en de RDV. Vossen kan je leren en daarom besloot ik dan ook maar zelf te gaan staan (LoL). Mijn CB carriere is ontstaan terwijl ik bij mijn mam in die buik zat. Mijn vader is altijd een luiter amateur geweest en een CB zendamateur. Jarenlang was de bak in huis maar op een moment is die dan na bliksem inslag verbannen van het huis. Op mijn 14e had ik veel interesse in die oude spulletjes en begon zelf met wat luisteren en later zenden. De hobby groeit uit !! In middels heb ik mijn licentie gehaald en ga als PD7BDN door het leven en hoop binnekort mijn Full te gaan halen. Ik ben eigenlijk in het vos wereldje terecht gekomen doordat ik perongeluk binnenkwam rijden bij de RDV op een zaterdag avond. Ik begreep er geenzak van en mijn Wilson 1000 bungelde sierlijk midden op het dak. Dat ik het gevonden had was eigenlijk puur toeval. Ik hoorde de vossenpiep (toen nog sirene) en dacht daar moet je vast opaf gaan ofzo. en daar is het dan allemaal echt begonnen. Nu na een aantal jaren rijden sta ik weekelijks de ZOZvos en help Rich zeer regelmatig met de RDV

FF over mijzelf Privee

Ik ben geboren in Leischendam en woon nu in Zoetermeer. Ik heb een eigenbedrijf in de evenementen industrie. Ik verhuur en verkoop professionele licht en geluidssytemen van 1 tot zo'n 20.000 man uit eigen vooraad leverbaar (!) en ben nu eigenlijk bezig met een specialiteit op gebied van Licht en Werken op (extreme) hoogte (Irata Industrial Rope Access). Ik ben sinds aug 05 getrouwd met mijn lieve meisie Esther en de 1e is nu op komst (vandaar die dikke buik (LoL). Vol verwachting klopt ons hart.

Behalve mijn eigen bedrijf is op de 2e plek mijn passie moduleren.
Misschien tot horens of ziens !!! mvg Barrabazz
Barrabazz
 

Berichtdoor Thijs » 23 feb 2007, 21:38

He barrabazz ondanks dat je al weer een tijdje lid bent van dit fijn form :!: :D
Welkom :!:

Zoals je misschien al gemekt had even geen Zoz of RDV vosjes voormij. Door de bekende werkperikelen en dat het swiftje me in de steek gelaten heeft.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor Barrabazz » 25 feb 2007, 06:20

@thijs =>en dat het swiftje me in de steek gelaten heeft.[/quote]

Jammer jammer dat je dan die mooiefoto van je setje maar in ere zal houden !!! CU.
Barrabazz
 

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 07 mei 2007, 21:55

Hoi Bas hoe is het met je nieuwe dualband setje :?:
Groetjes uit Enschede
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 96 gasten