Viper, (Seb) stelt zich (en zijn spulletje) voor

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Viper, (Seb) stelt zich (en zijn spulletje) voor

Berichtdoor viper80nl » 06 feb 2013, 17:35

Een goeie dag allemaal,

een tijdje geleden een Midland Alan 48+ Multi uit de schuur van mijn neefje (uit Nieuw Weerdinge, Drenthe) gevist, samen met een oude Midland ?Fiber antenne.

Na veel gepruts met t afstellen, (dik in het rood, beetje wd40 in de voet waar de antenne in schuift en stond op 1:1.2 dag erna weer 2+.) vanmiddag een nieuwe 140mm Midland magneetvoet met een Midland Alan 145 E087 antenne er op gekocht.

Na nog geen 10 minuutjes stond t spulletje tusse 1:1.1 en 1:1.2 dus dat is in orde tot ik meer tijd neem om het wat secuurder af te regelen op een wat betere locatie.

nu rijd er dus een zilveren Impreza gtt met BE platen en een dikke NL sticker er naast, rond met een lange spriet op de kofferbak.

Rij dagelijks van Kalmthout naar Hoogstraten en terug, en maak ook als t ken de rit naar Emmen, Drenthe en na enige dagen weer terug. Soms ook te vinden in Numansdorp, Zuid-Holland
Scan meestal gewoon een beetje alle kanalen af, dus wie weet tot binnenkort een keer in de ether.

Morgen krijgen mijn broertje en vriendin allebei een Midland 78+ (1xMulti) (met korte spriet op het dak) in de auto, en komen die ook in de lucht, dus dat zijn er dan alweer 3 extra in de lucht.

Grtz,
Viper
viper80nl
 

Re: Viper, (Seb) stelt zich (en zijn spulletje) voor

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 06 feb 2013, 19:51

Nou welkom op het CB forum .
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re: Viper, (Seb) stelt zich (en zijn spulletje) voor

Berichtdoor pdj10 » 07 feb 2013, 13:03

Welkom :wink:
pdj10
Niet meer weg te krijgen
Niet meer weg te krijgen
 
Berichten: 58
Geregistreerd: 30 jan 2009, 14:19
Woonplaats: Zuid Limburg


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron