HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Alles over wet- en regelgeving, leveranciers ed.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor 8arbaross@ » 11 dec 2014, 14:50

HAJE electronics & Eurosound beide leveranciers en beide SLECHT!
Ik lijk wel een oude vent, maar mijn normen en waarden zijn toch anders dan tegenwoordig te vinden is in winkels.

HAJE vraagt 7 euro verzendkosten om materiaal in een envelop met 2 postzegels te versturen, waardoor ik vervolgens een week moet wachten op de bestelling. Ik vind het niet erg om verzendkosten te betalen maar ik verwacht ten alle tijd van een winkel service en service is iets wat ik niet meer zie in winkels.. ALs ik de hoofdprijs moet betalen dan verwacht ik dat het de volgende dag geleverd wordt!

EUROSOUND is het zelfde verhaal, met als toevoeging dat zij niet eens reageren op mijn klachtenmail.. en de bestelling na een week nog niet binnen is..
OOK de hoofdprijs aan verzendkosten en ook geen service en tijdige levering.

Ter verduidelijking een week geleden ontving ik via de mail bevestiging van verzending!

BNC groningen.. heeft een website die zo langzaam en slecht is dat ik gister voor het slapen gaan een link aanklikte en de volgende dag pas de info heb gelezen!
WEgens die *** Site dus maar even langs gegaan want ik heb geen zin meer in slechte service dus haal ik het wel op in de winkel..
Daar aangekomen moet ik 5min wachten voordat iemand me alleen al komt begroeten. Dan vervolgens vertel ik waarom ik kom en de man begint wat te mompelen, kijkt wat om zich heen en loopt vervolgens weg om ergens om zich heen te kijken. Hij zegt niets en loopt naar boven, daar hoor ik hem mompelen tegen iemand anders en na een aantal minuten komt hij naar beneden. Kijk weer om zich heen pakt zijn telefoon en gaat op zijn telefoon kijken wat hij in de winkel denkt te hebben.
Een andere klant komt binnen, de klant groet ons en alleen ik groet terug. De andere klant heeft haast dus begint zijn verhaal te vertellen en de verkoper reageert, affijn de mannen zijn klaar met hun gesprek en de man gaat weer verder op zijn telefoon. ik sta daar nog gewoon en vraag of hij kan leveren waar ik 30 min geleden om vroeg..
MOMPEL MOMPEL ik heb het hier niet liggen...... ik ben dus voor niets heen gereden, keer om en loop richting de deur.. de man mompelt nog dat ik kan het wel online bestellen en dan bij hem ophalen. IK vertel hem dat ik nu al tijd en geld heb gestoken om naar hem toe te rijden en dan ik niet van plan was nog meer energie te steken om weer heen en weer te rijden.


Iedereen maar klagen over Nederland en de overheid.. ik zeg altijd tegen mensen dat we allemaal verantwoordelijk zijn voor de ellende in ons land. Ik ga er dan maar van uit dat de mensen HAJE, BNC en EUROSOUND ook klagen terwijl ze duidelijk laten zien dat ze onderdeel zijn van de verloedering van de maatschappij! BAH IK MOET VAN ZE KOTSEN! IIK wordt zo ziek ervan dat bedrijven *** service verlenen, dit soort bedrijven verdienen het om problemen te krijgen door de zogenaamde crisis!
Mijn deel hierin?? klagen! door te klagen breng je de problemen aan het licht zodat mensen eraan kunnen werken.
8arbaross@
 

Re: HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor plientjebr » 11 dec 2014, 15:15

Praat me niet over BNC Groningen :evil:
Daar kom ik nooit meer, hoef ik me ook niet te ergeren....

Hier in Hoogezand/Sappemeer zit een betere winkel Barbarossa, als je wat zoekt voor onze leuke hobby :D
Daar word je nog ouderwets netjes geholpen en niet op een manier alsof ze je niet zien staan.
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor 19jz387 » 11 dec 2014, 15:25

Kijk eens bij dile.
Goede site, goed klantcontact, snelle service :wink:
19jz387
 

Re: HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor plientjebr » 11 dec 2014, 15:34

Inderdaad :D
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor Ger » 11 dec 2014, 20:58

Het is inderdaad triest dat sommige zaken zo omgaan met hun klanten. Heb zelf geen ervaring met genoemde winkels. Heb al in diverse webwinkels bestellingen gedaan en dat is gelukkig altijd goed gegaan. Vaak kom je hier dan ook weer terug als je goed behandeld wordt en er snel gereageerd wordt. Ben persoonlijk erg positief over o.a. Hamshop, Jacobs Breda en Harry Veenstra. En in mijn omgeving kom ik ook nog weleens bij Radio Abe en Dile, wat mij betreft ook prima winkels. Al gaat het met Dirk van Dile niet zo goed qua gezondheid wat ik begrepen heb.
19CQ51

Yaesu FT-950 / Yaesu FT-897D / Yaesu FT-817ND / Yaesu FT1XD / Yaesu FT-60E / Albrecht AE-2990 AFS / TYT MD-390 / President Jackson II
Diamond BB7V / Solarcon A99 / HyEndFed 10-20-40 / Diamond X50-N / Diamond HF20FX / Diamond HF40FXW / MFJ-1899t / Magnum LRD-1012 High Gain / K40

http://pd1evp.simpsite.nl
https://www.facebook.com/pd1evp
http://www.twitter.com/pi4cq
https://www.facebook.com/charliequebec.net
Ger
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 269
Geregistreerd: 08 mei 2013, 22:33
Woonplaats: Schiedam

Re: HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor 8arbaross@ » 11 dec 2014, 21:01

Ja Truckerswereld is een topper en Dile hoor ik ook niets anders dan goeds over! maar ja soms wil je iets hebben dat de betere shops niet hebben...

Maar je ziet het tegenwoordig in heel veel winkels.. Ze klagen over de concurrentie van webshops terwijl mensen die graag naar een winkel zelf gaan (voor wat extra info, beetje neuzen enzo) worden als stront behandeld.. Hoe vaak komt het voor dat ik een cassiere vriendelijk gedag zeg en dat ze gewoon met een collega zit te kletsen.. Zelfs de zwervers van tegenwoordig zijn arrogant! waar vroeger die arme sloebers klaagde over dat mensen ze niet als volwaardige mensen aanzien en dat ze niet eens aangekeken worden, is het vandaag de dag zo dat ze jou niet eens meer aankijken als je ze geen geld geeft! Maar we passen ons aan.. we volgen het voorbeeld.. vanaf nu behandel ik de mensen ook als stront, blijkbaar is dat normaal en ik ben een kudde dier
8arbaross@
 

Re: HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor 8arbaross@ » 11 dec 2014, 21:05

Ger schreef:Al gaat het met Dirk van Dile niet zo goed qua gezondheid wat ik begrepen heb.


Kijk dat bedoel ik.. het feit dat jij dat weet van een verkoper, dat kan alleen betekenen dat die verkoper persoonlijk omgaat met zijn klanten.
Elke winkel waar ik vroeger kwam (op de Marsdiepstraat, plientje) maakte je een praatje en iedereen was netjes, snel en correct. Soms liep ik langs de fietsenmaker en haalde ik even wat kroketten voor die lui, want klantenbinding gaat twee kanten op.

Maar staan te mompelen en na 30 min nog niet duidelijkheid geven dat je de spullen die ik wil niet eens hebt.. en dan niet eens een excuus aanbieden dat hij mijn tijd heeft staan te verdoen is BAH!

Bedankt voor jullie begrip en reacties mensen! Dat had ik even nodig :D
8arbaross@
 

Re: HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor plientjebr » 11 dec 2014, 21:24

Gelukkig zijn er nog steeds wel vriendelijke mensen Barbarossa...
Ik ga hier in de supermarkt altijd naar dezelfde Cassiere, zij is altijd heel vriendelijk
en belangstellend, hoe druk het ook is aan die kassa, ik ga er voor in de rij staan.

Laatst was ik bij een andere supermarkt en zat de cassiere uitgebreid met haar mobieltje te
bellen onder het werk.
Ze keek ons niet aan, zei niets, maar ze deed automatisch haar werk.
Ik heb de telefoon uit haar handen getrokken en heb haar even de waarheid gezegd.

Ja, dan de winkeliers van de Marsdiepstraat, niet allen, maar de meesten waren vriendelijk
en gezellig, op de visboer na....

Goh, als ik had geweten dat je bij BNC wat zou kopen had ik je kunnen waarschuwen,
dat had je veel ergernis gescheeld...

Maar ik behandel niemand als stront, alleen degene die mij zo behandeld.
Überhaupt laat ik me niet gek maken door mensen, maar ik trek mijn mond flink
open als ze mij niet netjes behandelen...

Mijn man zegt wel eens dat ik een te grote mond heb, maar je moet tegenwoordig wel,
ik heb geen zin om over me heen te laten lopen door volstrekt vreemde mensen....
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 12 dec 2014, 13:22

Met Haje niets geen problemen gehad diverse keren wat besteld en netje normaal geleverd .
Nu je het over verzendkosten hebt (even off topic) ,ik heb een nieuwe spoelbak nodig voor het toilet. Over gezocht maar veel te duur. Kom ik op een website die redelijk goedkoop is ,dacht ik mooi . Tot dat ik mijn bestelling wou afrekenen toen zag ik pas dat de verzendkosten 30 euro waren . Hmm ik zoek nog ff verder .
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re: HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor kol53 » 13 dec 2014, 10:53

Heb je geen bouwmarkt in de buurt? Scheelt dan flink, hij mag dan gerust 15 of
20 euro duurder zijn. Ik kan wel begrijpen dat verzenden duur is, ze moeten zo'n
ding zeer degelijk inpakken.
kol53
 

Re: HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor -Mark- » 15 dec 2014, 23:48

Haje is prima in mijn opinie, zowel afgehaald als levering correct.
Niets op aan te merken.
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor Ernst » 19 dec 2014, 23:43

Al gaat het met Dirk van Dile niet zo goed qua gezondheid wat ik begrepen heb.



Ik ben een poosje geleden nog bij Dirk wezen buurten en ook al gaat het wat minder met hem is hij nog steeds met de winkel bezig en doet zijn ding nog steeds als een druk baasje :)
Ze hebben er een goeie technische dienst en als ze iets niet hebben kunnen ze er altijd wel voor je aankomen.
En Lenie is al heel wat jaren de kracht achter het gezicht van Dirk.
Dus mocht Dirk het wat rustiger aan gaan doen zal de vertrouwde kwaliteit en service gewoon blijven zoals jullie altijd al gewend zijn. :wink:
Avatar gebruiker
Ernst
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: 08 feb 2005, 00:06
Woonplaats: Drachten

Re: HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor Ger » 20 dec 2014, 01:16

Ernst schreef:
Al gaat het met Dirk van Dile niet zo goed qua gezondheid wat ik begrepen heb.



Ik ben een poosje geleden nog bij Dirk wezen buurten en ook al gaat het wat minder met hem is hij nog steeds met de winkel bezig en doet zijn ding nog steeds als een druk baasje :)
Ze hebben er een goeie technische dienst en als ze iets niet hebben kunnen ze er altijd wel voor je aankomen.
En Lenie is al heel wat jaren de kracht achter het gezicht van Dirk.
Dus mocht Dirk het wat rustiger aan gaan doen zal de vertrouwde kwaliteit en service gewoon blijven zoals jullie altijd al gewend zijn. :wink:



Okee, fijn om te lezen. Ik begreep dat Dirk een tijdje in het ziekenhuis heeft gelegen en dat zijn vaste technische man ook enige maanden geleden overleden is. Dus behoorlijk wat tegenslag voor deze mensen de laatste tijd. Ik ben er een aantal keren geweest voor een paar dingetjes, vriendelijke mensen inderdaad.
19CQ51

Yaesu FT-950 / Yaesu FT-897D / Yaesu FT-817ND / Yaesu FT1XD / Yaesu FT-60E / Albrecht AE-2990 AFS / TYT MD-390 / President Jackson II
Diamond BB7V / Solarcon A99 / HyEndFed 10-20-40 / Diamond X50-N / Diamond HF20FX / Diamond HF40FXW / MFJ-1899t / Magnum LRD-1012 High Gain / K40

http://pd1evp.simpsite.nl
https://www.facebook.com/pd1evp
http://www.twitter.com/pi4cq
https://www.facebook.com/charliequebec.net
Ger
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 269
Geregistreerd: 08 mei 2013, 22:33
Woonplaats: Schiedam

Re: HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor Zock » 20 dec 2014, 21:42

je moet ook gewoon mij bellen is veeel beter :P
K33p @ r0ling till y0ure w33ls fall 0ff

Si vis pacem, para bellum
Zock
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 432
Geregistreerd: 22 feb 2011, 20:18
Woonplaats: Grunn

Re: HAJE electronics, EUROSOUND en BNC GRONINGEN

Berichtdoor plientjebr » 20 dec 2014, 21:54

Klopt,
Ik heb ook vaak als reactie op mensen via PB dat ik iemand ken die de boel
misschien wel beter weet te regelen, maar wist niet of jij dat wel prettig zou vinden :oops:
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Volgende

Keer terug naar Rand gebeuren

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 31 gasten