Mooie kerstverassing gekregen :D Truckerswereld rules!

Alles over wet- en regelgeving, leveranciers ed.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Mooie kerstverassing gekregen :D Truckerswereld rules!

Berichtdoor 8arbaross@ » 24 dec 2014, 18:25

Kerst, ik heb er niets mee.. maar toch wilde ik vandaag een kado voor mezelf kopen.
Ik wilde graag een mooie mobiele antenne, pass filtertje, en een antenne versterkertje, uiteraard had ik ook wat pluggen en coax nodig.

Na de antenne test gelezen te hebben en na mijn eigen wensen wilde ik graag een antenne die iets meer vermogen aan kan, geschikt is voor dakmount, maar ook magneetvoet.
de Sirio ml 145 leek me wel wat maar toch wat lang dus ik dacht ik ga gewoon even langs bij Truckerswereld.
Na mijn vorige klaag topic omdat ik een antenneversterktje en lowpass filter wilde die dichtbij waren, dacht ik nu maar even persoonlijk langs te gaan bij een shop waar ik alleen maar positief over kon zijn.
ik wist dat de ml145 geen dakmount was en daarom wilde ik even kletsen wat te mogelijkheden zijn zonder dat ik persee een mega lange antenne moest kopen.

Na advies en het bekijken van mijn budget dachten we aan een sirio 800, de sirio turbo 800s uit de test van het forum deed het goed dus ik was al snel overtuigd. Door de aanschaf van een magneetvoet erbij zou ik over budget gaan! DUS.....

Het hele pakket gekregen, alles wat ik wilde en nodig had, maar dan met een kerstkorting :D Dus betere spullen, dik tevreden en alles binnen het budget! Dat is klantenbinding en daarom kom ik terug.
Ik klaag graag op i-net, maar prijs ook de mensen die het verdienen en Truckerswereld verdient mijn loof!

RM DF3000 lowpass filter :D
en de antenne versterker zeg ik lekker niet, maar ik ben er wel blij mee :D (hoewel ik hem nog moet aansluiten)
ik vroeg 1 meter coax en kreeg een meter of 5 coax (in de knoop) naar me hoofd. gratis.. NICE

Ik wil er gelijk gebruik van maken iedereen een fijne kerst toe te wensen :D 8)
8arbaross@
 

Re: Mooie kerstverassing gekregen :D Truckerswereld rules!

Berichtdoor panda58 » 24 dec 2014, 20:46

Kijk dat is een beter gebaar dan in het andere topic.

Gr Jan
panda58
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 340
Geregistreerd: 25 aug 2013, 09:02
Woonplaats: Vjenne City

Re: Mooie kerstverassing gekregen :D Truckerswereld rules!

Berichtdoor 8arbaross@ » 24 dec 2014, 21:29

Ja soms klaag ik wat veel, maar als ik positief ben deel ik het ook graag..

Toch als je kijkt naar bijv Utopia op tv, zie je dat klagende mensen meer succes boeken dan de aardige mensen. helaas :(
ik volg gewoon het voorbeeld :P
8arbaross@
 


Keer terug naar Rand gebeuren

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten