Andere antenne

Post hier foto's van je apparatuur, setup & Shack!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Andere antenne

Berichtdoor Thijs » 02 jun 2007, 16:38

Na vorige week een antron gekocht te hebben voor de vossensetup deze week tot de conclusie gekomen dat dat toch wel heeeeel zonde is om z'n antenne in de berging te leggen als ie niet gebrukkt word. :D
Afbeelding
Aangezien de balkonantenne een hoop weg heeft gekregen van een wokkel word het ook wel tijd. En de foto is na dat ik hem weer een beetje in model gebogen had :shock:
Afbeelding
Ik heb een buisje op het hek van het balkon vast gemaakt zodat de antenne makelijk mee genomen kan worden voor vos activiteiten :D
Afbeelding
Afbeelding
Nu eerst m'n hoekje eens een beetje ordenen. Dan kunnen we eindelijk weer eens proberen te babbelen :D
Afbeelding
Daarna eens kijken hoeveel buisjes we onder de antron krijgen :!: :)
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Wintertje » 04 jun 2007, 10:49

Leuk. Hoor ik je dan een keer?
Ik heb trouwens afgelopen weekend een 2 delige antennemast gekocht van 7 meter! Momenteel werk ik nog met mijn horizontale draadantenne.
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Berichtdoor Thijs » 04 jun 2007, 19:52

We zullen het zien ik hoor momenteel erg weinig mobiel dan wel basis maar we komen elkaar vast wel een keer tegen op de kanaaltjes.

Dat draadje werkte toch ook goede voor je?
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Wintertje » 05 jun 2007, 09:39

Draadantenne werkt qua DX wel goed maar lokaal ben ik nergens te horen. Ik hoor horizontaal ook niet veel wat ik voorheen wel hoorde. Vooral de calletjes uit Rotterdam en omstreken hoor ik nu bijna niet meer.
Die antennemast kon ik niet laten liggen, maar hij is eigenlijk wel erg groot voor mij. De onderkant lijkt bijna op een lantarenpaal. Hij loopt wel taps toe en bovenin kan eventueel ook nog een pijp gemonteerd worden, zodat het geheel een meter of 10 wordt!
Ik maak binnenkort wel eens een foto.
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland


Keer terug naar Foto's van je apparatuur / setup

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten