wat ben je nodig om te DXén

Alles over DX

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Berichtdoor peewee » 06 dec 2007, 00:34

Tja en tijdens dx denken de kerketoren babbelaars(omstreken bedoel ik hiermee) dat ze er met breko breko kunnen tussen komen, maar effe info zoeken van hoe het hoort is teveel van het goede, ze weten zelfs nog niet in welke divisie ze wonen maar storen kunnen ze....


Allee ik maak me er niet meer druk om, vind het alleen wat vervelend voor de mensen die wel moeite doen en graag een mooie verbinding maken.

Mvg,
Peewee
peewee
 

Berichtdoor Columbus » 06 dec 2007, 00:44

......hier ligt dan ook een mooie taak voor de ervaren gasten om nieuwkomers op weg te helpen. We hebben het allemaal moeten leren.

......enne Dirk: ook al is het meer dan 15 jaar geleden: sorry dat jij in de kou aan de antenne moest draaien. Je moet maar denken dat dat jou leerschool is geweest om te DX-en en volgens mij heb je er aardig wat van opgestoken.... hihihi

......94 SD calling for countries outsi-i-i-i-de of europe!!!
_______________________
'Animals can´t shoot back - your DX competitors can! Be a REAL MAN and lets hunt DX - not animals!'
'Get Alive...work DX!'
Avatar gebruiker
Columbus
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 875
Geregistreerd: 05 nov 2007, 23:41
Woonplaats: Gelderland

Re:

Berichtdoor peewee » 06 dec 2007, 00:48

[quote="Columbus"]......hier ligt dan ook een mooie taak voor de ervaren gasten om nieuwkomers op weg te helpen. We hebben het allemaal moeten leren.

Inderdaad, maar ze moeten ook willen leren he :? :wink:


Mvg,
Peewee
peewee
 

Berichtdoor Columbus » 06 dec 2007, 00:58

......is ook weer waar!
_______________________
'Animals can´t shoot back - your DX competitors can! Be a REAL MAN and lets hunt DX - not animals!'
'Get Alive...work DX!'
Avatar gebruiker
Columbus
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 875
Geregistreerd: 05 nov 2007, 23:41
Woonplaats: Gelderland

dx

Berichtdoor 153-ir-012 » 06 dec 2007, 22:33

ja dirk het blad ground wave kan ik mij ook nog herinneren
ik heb er nog een paar. ik ben in engeland op een at meeting geweest en ik heb toen gelogeerd met nog wat stations bij een van de makers van dit blad. ben toen ook bij tim op bezoek geweest wie dit bedacht had het blad ground wave en heb hem ook diverse malen gesproken hij was altijd veel actief in afrika daar
heeft hij wat familie woonnen. maar goed nu kan je naar cluster-dk
voor het dx nieuws. en anders hadden wij altijd de tel lijn als er een bijzondere prefix was gewerkt maar goed dat was de oude tijd.

73 105 19ir012 andre
153-ir-012
 

Re:

Berichtdoor celicafreak » 16 dec 2007, 18:19

peewee schreef:Zo zouden we eventueel eens kunnen afspreken om te testen vb, ik ben van belgie, U van Nederland, een kanaal, een uur, usb of lsb en we zouden eens kunnen proberen contact te maken met elkaar.

Voor mij is het dx gebeuren ook nieuw, luister voornamelijk maar zo zouden we eventueel kunnen testen en bij eventuele fouten of problemen kunnen we hier ons verslag plaatsen en eventueel een oplossing zoeken, terug afspreken,..............

Als er mensen intresse hebben, ik doe graag mee als datum en tijd past.
Indien geen goed idee, even dikke vrienden.

Door te doen leren we.

Mvg,
Peewee


ben ook van belgie peewee

grt
celicafreak
 

Vorige

Keer terug naar DX

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 118 gasten