advies gevraagd dnt phone

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

advies gevraagd dnt phone

Berichtdoor devon » 18 jul 2007, 00:23

onlangs heb ik een bootje gekocht en deze is voorzien van een 27 mc..nu heb ik inmiddels de boot vaarklaar maar mijn bakkie nog niet aan de praat..wel is deze voor zien van een duitse handleiding maar wat wil het geval nou,de display word verlicht evenals de knoppen maar er verschijnt niets op de display..een beetje raar lijkt mij..zolang een bakje voldoende stroom krijgt en op de juiste manier van stroom word voorzien dan moet daar na mijn idee geen probleem uit ontstaan..nou ben ik aan het twijfelen geslagen over wat ik met dit ding aan moet..ik heb totaal geen ervaring met dit type bakje en kan er verder ook weinig info vinden wat betreft gebruikerservaring..dus mocht er iemand zijn die ervaring met dit bakje heeft en mij kan vertellen of het de moeite waard om er tijd en geld in te steken of dat ik beter een andere kan kopen dan hoor ik het graag..

Afbeelding

bij deze heb ik ook een foto bijgevoegd om een beetje beter beeld te scheppen over wat voor bakje het gaat..
devon
 

Berichtdoor Thijs » 18 jul 2007, 00:27

Wat gebeurd er als je gewoon eens wat op de knoppen drukt Devon?
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor devon » 18 jul 2007, 00:32

helemaal niets..zelfs niet als je op de aan/uit knop drukt en of ingedrukt houd..
niets doet het behalve de display en toetsenverlichting..
devon
 

Berichtdoor Thijs » 18 jul 2007, 00:33

Klinkt stuk.....
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor devon » 18 jul 2007, 00:47

zo oogt het in ieder geval wel :lol:
het kan best een kleinigheidje zijn wat zo te herstellen is maar ik weet eigenlijk niet of dat het waard is..er zijn van die gevallen waar je nog eens een paar tientjes in kan investeren en dit ook waard zijn,uiteraard zijn er ook bakjes die dit niet waard zijn..dus als er mensen zijn die mij meer advies kunnen geven dan hoor ik het graag..stiekem heb ik al een ander op het oog dus schaam je niet om mij te vertellen dat ik hem beter in de kliko kan gooien :lol:
devon
 

Berichtdoor Thijs » 18 jul 2007, 00:49

Waar kijk je stiekum naar dan? :D
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor devon » 18 jul 2007, 02:05

naar een alan 48 plus..vraag mij niet waarom,maar deze ziet er wel leuk uit en ligt niet zo raar in de prijs..zou het een slechte keus zijn denk je?
devon
 

Re:

Berichtdoor erik_ark » 18 jul 2007, 10:27

devon schreef:naar een alan 48 plus..vraag mij niet waarom,maar deze ziet er wel leuk uit en ligt niet zo raar in de prijs..zou het een slechte keus zijn denk je?


Dat is wel een goede keus :wink:
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Re:

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 18 jul 2007, 13:11

erik_ark schreef:
devon schreef:naar een alan 48 plus..vraag mij niet waarom,maar deze ziet er wel leuk uit en ligt niet zo raar in de prijs..zou het een slechte keus zijn denk je?


Dat is wel een goede keus :wink:


Ja daar sluit ik mij bij aan .
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Berichtdoor 19DT2120 » 18 jul 2007, 13:39

Niet weggooien ,er zijn altijd liefhebbers voor slopers :!:
Avatar gebruiker
19DT2120
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: 25 sep 2006, 15:31
Woonplaats: Eibertjesdarp

Berichtdoor Thijs » 18 jul 2007, 13:42

plus het is een opvallend model er is vast wel een verzamelaar te vinden die er wat voor wil geven!
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Rekal » 18 jul 2007, 15:03

Goeie keuze ter vervanging van de dnt phone !
ik heb hem zelf ook gehad die Midland.
Niet te veel poespas, orgineel speakertje klinkt ook leuk, en de bak voelt niet prullig aan. ( de knopjes enzo zijn degelijk ).

de directe concurent althans zo zie ik dat, is de Intek m-490

zelfde functies / knopjes / prijs en ruw ook zelfde uitzicht.

welke je best neemt ?,,,
mmm ik denk dat het kwestie van smaak is..
ik heb ze beide gehad en vind ze eigenlijk evenwaardig op alle punten.
Rekal
 

Berichtdoor devon » 18 jul 2007, 15:48

je kunt het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk..en ik stel er niet zo heel veel eisen aan..zolang ik er met een goed afgestelde bootantenne 25 km weg kom dan is het mij al mooi genoeg..en waarom ik voor een midland kies is omdat ik er eerder één heb gehad en die is mij goed bevallen..plus dat ze meestal mooi compact zijn en daardoor vrij gemakkelijk overal in te bouwen zijn..

die dnt gooi ik ook niet weg,dat was bij wijze van..ik kom vanzelf een keer een liefhebber tegen die er belang bij heeft..in ieder geval bedankt voor de reacties,hier heb ik zeker wat aan 8)
devon
 

Berichtdoor satcom » 18 jul 2007, 19:36

en mischien is er iemand die hem na kan kijken zodat hij weer werk want het is wel een grappig ding om te gebruiken
satcom
 

Berichtdoor devon » 19 jul 2007, 00:09

ik vind het zelf ook wel een grappig ding om te zien..het is weer eens wat anders natuurlijk en het scheelt mij weer een bakkie kopen..want uiteraard moet er op het thuisfront ook nog eentje geinstalleerd worden als ik toch eenmaal bezig ben :lol:

maar ik ben voor nu ff twee weken offline want ik vertrek over 4 uurtjes weer eens richting de alpen..ik wens iedereen alvast een fijne vakantie toe en tot sinas 8)
devon
 

Volgende

Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 139 gasten