advies gevraagd dnt phone

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

advies gevraagd dnt phone

Berichtdoor devon » 18 jul 2007, 00:23

onlangs heb ik een bootje gekocht en deze is voorzien van een 27 mc..nu heb ik inmiddels de boot vaarklaar maar mijn bakkie nog niet aan de praat..wel is deze voor zien van een duitse handleiding maar wat wil het geval nou,de display word verlicht evenals de knoppen maar er verschijnt niets op de display..een beetje raar lijkt mij..zolang een bakje voldoende stroom krijgt en op de juiste manier van stroom word voorzien dan moet daar na mijn idee geen probleem uit ontstaan..nou ben ik aan het twijfelen geslagen over wat ik met dit ding aan moet..ik heb totaal geen ervaring met dit type bakje en kan er verder ook weinig info vinden wat betreft gebruikerservaring..dus mocht er iemand zijn die ervaring met dit bakje heeft en mij kan vertellen of het de moeite waard om er tijd en geld in te steken of dat ik beter een andere kan kopen dan hoor ik het graag..

Afbeelding

bij deze heb ik ook een foto bijgevoegd om een beetje beter beeld te scheppen over wat voor bakje het gaat..
devon
 

Berichtdoor Thijs » 18 jul 2007, 00:27

Wat gebeurd er als je gewoon eens wat op de knoppen drukt Devon?
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor devon » 18 jul 2007, 00:32

helemaal niets..zelfs niet als je op de aan/uit knop drukt en of ingedrukt houd..
niets doet het behalve de display en toetsenverlichting..
devon
 

Berichtdoor Thijs » 18 jul 2007, 00:33

Klinkt stuk.....
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor devon » 18 jul 2007, 00:47

zo oogt het in ieder geval wel :lol: