Echo

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Echo

Berichtdoor peewee » 24 okt 2007, 11:14

Hallo,

Betreft de echo op een president george.

Als ik de handleiding mag geloven is de echo instelbaar. Alleen staat er niet bij hoe.
Ik veronderstel indien regelbaar dat je dan kan aanpassen hoeveel echo je wil.

Iemand een idee of het instelbaar is of niet?
En zo ja had ik graag geweten hoe.

Mvg,
Peewee
peewee
 

Berichtdoor Ernst » 26 okt 2007, 02:10

als eerste is het geen echo maar een galm
en ten twede is ... wat met instelbaar bedoeld wordt gewoon aan en uit
Avatar gebruiker
Ernst
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1734
Geregistreerd: 08 feb 2005, 00:06
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor peewee » 27 okt 2007, 23:35

Ernst,

bedankt voor je vlotte antwoord.


Mvg,
Peewee
peewee
 

Re:

Berichtdoor Macgyver » 14 nov 2007, 19:11

hallo ik wilden hier even op antworden waarom is ht niet mogenlijk om een andere echo te krijgen wat er standaard op zit lijkt wel als of je in een rioolbuis zit :D en kan je mischien wel de rogerpeep veranderen in leuke dingen ??? mvg:Riccardo.
Macgyver
 

Re:

Berichtdoor Macgyver » 05 dec 2007, 21:50

ik heb hier nog steeds gee reactie op kekregen kan het nou wel of niet of moet je daar een aparaatje voor kope met andere echo,s ?????? mvg:Riccardo.
Macgyver
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 05 dec 2007, 22:11

Echo en rogerbeep zullen in de George hoogstwaarschijnlijk softwarematig zijn ingebouwd, m.a.w.: je kunt er dan niet zondermeer iets aan wijzigen. Tafelmikes zoals Sadelta zijn vaak uitgerust met een echo / rogerbeep functie, evenals handmikes waarvan de merken me volledig zijn ontschoten....
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re:

Berichtdoor Macgyver » 05 dec 2007, 22:35

hallo oke bedankt voor het antwoord ja ik heb hier nog wel een sadelta echo master plus classic maar die staat geplugt op de president lincoln en ik vind het zonde om hem daar af te halen maar oke ik kijk en zoek nog wel even verder evengoed bedankt mvg:Riccardo.
Macgyver
 

Berichtdoor Bimmer » 05 dec 2007, 22:52

wil je je classic niet ompluggen, zoek dan naar een echokastje, deze plaats je tussen mike en bak. Ik had/heb er een van president en de combinatie ervan met een Lincoln en Turner +3b klonk geweldig (als ik mijn tegenstations mocht geloven)

Een george heeft van zichzelf al een doffe klank, een Turner Supersidekick zou dit kunnen verhelpen, miys je deze nog in originele staat kunt vinden.

In de auto heb ik voor de George ook een echomike van het merk Maas, klinkt best aardig... maar er gaat niets boven de klank van een Lincooln... :D
Bimmer
 

Re:

Berichtdoor Macgyver » 05 dec 2007, 22:56

oke heel erg bedankt mvg:Riccardo.
Macgyver
 

Re:

Berichtdoor Hét Drentse Station » 05 dec 2007, 23:53

ricoboy schreef:ik heb hier nog steeds gee reactie op kekregen kan het nou wel of niet of moet je daar een aparaatje voor kope met andere echo,s ?????? mvg:Riccardo.


Wellicht kan je proberen om via de usb poort van de bak windows vista er op te laden. Dan kan je via de media player allerlei leuke soundjes maken.
Hét Drentse Station
 


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten