Storing Met President George

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Storing Met President George

Berichtdoor Skippy » 08 nov 2007, 20:33

Beste Lezers

Ik heb sinds korte tijd een george aangeschaft
ik moet zeggen deze bevalt super maar heb een klein dingetje wat mij niet bevalt

zodra ik met mijn truck gas geef hoor ik op de george het motortoerental mee ruizen op de bak wat kan ik hier aan doen

Zelf de asc filtert dit er niet uit en gaat hier dwars door heen ook geeft dit regelmatig problemen met de ontvangst wie weet hier iets op.. Gr Skippy
Skippy
 

Berichtdoor peewee » 08 nov 2007, 21:26

Hoi skippy en welkom,

Ik heb dezelfde bak en had ook storing als de tv opstond(oude tv) was precies een helicopter dat er in draaide.

Antenne iets hoger gezet en was opgelost.

Vroeger op de oudere bakkjes had je voor in de auto een ontstorings filter (stond op de bak)

Er zijn hier denk ik ook aparte voor te krijgen denk dat je zoiets zal moeten aanschaffen.
peewee
 

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 08 nov 2007, 22:20

Ontstorings setje er tussen en een goede massa aan de bak .
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re

Berichtdoor Skippy » 08 nov 2007, 23:01

Ik weet wel van een tijd geleden dat er een kastje te krijgen was die je vroeger altijd tussen de plus draad kon zetten van de auto radio als je daar dezelfde kwaal mee had zou zo'n ding meschien ook werken bij een 27 mc???

PS weet toevallig ook iemand over er meerdere kleur in het beeldscherm te krijgen zijn dan alleen de rood en groen door meschien een code in te voeren (heb ik van horen zeggen)

Gr Skippy
Skippy
 


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten