hulp

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

hulp

Berichtdoor eelco » 04 maart 2006, 16:21

hallo ik ben eelco en ben 31 jaar, woonachtend in amersfoort
Ik werk bij een agrarisch loonbedrijf en zit voor mijn werk ook vaak in het grond verzet.
De 27mc bak wordt dan vaak gebruikt om gezellig de dag door te komen, ik werk met een president dallas 340 en bezit deze al vanaf 1980.
Om iets meer vermogen te krijgen zit er een eurocb ea-50 liniair tussen, waardoor ik 18w uitzend.
Nu ben ik overgestapt op een nieuwe machiene en zoek ik een nieuwe bak waarbij ik de kachel niet meer nodig hebt en tog een redelijk vermogen over houd(ook in de knip).
Heb met iemand van dille gesproken, die adviseerde mij de maas ma1000, qua prijs perfect maar deze bak is zo lomp groot en daar heb ik geen ruimte voor.

Weet iemand van jullie een merk te noemen die ik qua prijs en al met zo iets kan vergelijken(zie door de bomen het bos niet meer)
groet, eelco
eelco
 

Berichtdoor Ernst » 05 maart 2006, 02:10

hoi

is de team roadcom niks voor je?
ziet er robuust uit en er zit een vox schakeling op zodat je zonder gebruik van je handen kan praten

deze bak is naar mijn mening te modificeren naar 400 kanalen
en over het algemeen door een spannings regelaar te overbruggen kan er 10 watt uitgehaald worden (meestal is er een eindtransistor gebruikt ala nec-1969) ... die zal bij een goede staandegolf verhouding de levensduur niet verkorten.
De prijs is ook een pluspunt die was meen ik 125 euro...
Verders het formaat van een autoradio ...ziet er robuust uit am fm dual kleuren scherm multifunctioneel lcd scherm etc

Bij Dile isdeze bak ook verkrijgbaar en dile is in staat om tegen een vergoeding de bak aan te passen naar jouw wensen

succes met de aanschaf
Ernst
Avatar gebruiker
Ernst
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1734
Geregistreerd: 08 feb 2005, 00:06
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor hullepim » 05 maart 2006, 12:17

De roadcom is een leuke bak. Je kunt hem inbouwen in een autoradio vak. (din formaat). We hebben hem op dit moment op de testbank liggen. Verwacht binnen 2 weken een verslag ervan
hullepim
 

Berichtdoor Thijs » 05 maart 2006, 16:06

Hi ik krijg net een mailtje dat er een verbeterde versie aan komt dus misschien handig om even te wachten .

1. Display wordt beter afleesbaar
2. Programmering via het toetsenbord ipv schakelaar achterop
3. Geheugen blijft nu bewaard.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor eelco » 05 maart 2006, 17:36

bedankt voor de snelle reactie u allen.

Heb even zitten googlen en ziet er veelbelovend uit, moet nog wel wennen aan de digitale display, ben zelf meer van de classic look.
Maar die modificatie spreekt mij wel aan en ben ook benieuwd naar de testuitslag, is deze dan te lezen op dit forum?

@thijs: enig idee wanneer de nieuwere versies uitkomen?
gr eelco
eelco
 

Berichtdoor Thijs » 05 maart 2006, 18:03

De resultaten zullen te vinden zijn op http://www.cb-vossenjacht.nl en http://www.cbradio.nl :!:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 21 gasten