Midland 48 Excel AM/FM

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Midland 48 Excel AM/FM

Berichtdoor hullepim » 07 dec 2004, 17:09

Hey allemaal,
Ik zag bovenstaande bak bij http://www.dile.nl staan voor een leuke prijs.
Is deze een beetje geschikt voor het vossenjagen enzo? En is het een goed merk?
Laat het maar horen!

Me Boss, you slave
hullepim
 

Berichtdoor flevovos » 07 dec 2004, 21:57

Voor het vossen hoor ik van verschillende mensen dat het fijne bakken zijn voor het vossen.
Hoop dat je hier wat mee kunt.
Grtn Dennis(flevovos)

Zoek draai je rondje en kom onze kant op,en de spel fouten zijn met opzet voor jullie vermaak.
flevovos
 

Berichtdoor administrator » 07 dec 2004, 22:02

Hey Flevo,
Bedankt voor je reactie, denk dat ik hem maar ga halen. Hij's niet echt prijzig. 139 euro.
administrator
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 23
Geregistreerd: 22 nov 2004, 22:13

Berichtdoor Thijs » 08 dec 2004, 02:04

Pim ik zou ff checken als ik jou was wat voor een print er in zit ik vermoet dat die het zelfde is als in je huidige bak hebt. Dan zou ik gewoon voor een externe meter gaan. verder zijn in iedergeval zijn voor loper fijne bakkies.

Thijs
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor hullepim » 08 dec 2004, 08:51

Hey Thijssie,
Alleen deze heeft wel een RF-gain,dat heeft de mijne weer niet. En om nou die van mij uit elkaar te trekken en dat er zelf op te schroeven,daar heb ikniet echt veel zin in. Ook leuk dat ie een analoge s-meter erop heeft!

Me Boss, you slave
hullepim
 

Berichtdoor flevovos » 08 dec 2004, 22:10

Als het om de meter gaat kun je het beste gewoon een externe meter gebruiken.
Een multimeter werkt ook(makkelijk als reserve)
Het is gewoon het makkelijkste met een externe meter en een gain? Ja het is makkelijk maar zonder werkt ook hoor! Ik rij zelf met een lincoln en die heeft er ook geen en ik kom ook gewoon binnen.
Als je je spullen kent komt alles goed.[;)]

Grtn Dennis

Zoek draai je rondje en kom onze kant op,en de spel fouten zijn met opzet voor jullie vermaak.
flevovos
 

Berichtdoor hullepim » 08 dec 2004, 22:41

Dennis / Thijs,
Is die gain op je meter het zelfde als de rf-gain die op je bak zit?
Zo ja, dan heb ik het niet echt nodig toch? kwestie van een meter kopen dan. btw heb ik wel een leuke andere gezien, een President George. Is dat wat?

Me Boss, you slave
hullepim
 

Berichtdoor Thijs » 09 dec 2004, 00:58

das groots speelgoed een aantal gasten van zaterdag hadden er 1
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Thijs » 09 dec 2004, 13:43

Zo dile is inerdaad wel goedkoop met de excel combai (nl importeur)heeft hem staan voor 180,- euries (190,- euries voor de export versie)
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Thijs » 09 dec 2004, 13:45

Ah het is vermoedelijk een oude versie. DE laatste versie die op 12 en 24v werkt kost 165 euries (nog steeds niet echt duur)

Pim kijk hier ook eens ze hebben hier leuke aan biedingen van midlands met een krasje of zo: http://www.mega-com.nl/27mc_apparatuur27mc_apparatuurRefurbished.html

Ook te overwegen: http://www.cbradio.nl/albrecht/Albrecht_AE_5090.htm
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor hullepim » 09 dec 2004, 13:57

Thijs,
Ik kan voor 150 een George overnemen. Is dit redelijk? En zo ja, zou jij dan eventueel mee willen om hem te halen? Jij hebt er wat meer kijk op als ik!

Me Boss, you slave
hullepim
 

Berichtdoor Thijs » 09 dec 2004, 14:09

Hmm 150 klinkt leuk ik heb op mijn site een advies prijs van 419 euries! (zietnet dat de importeur de prijs heeft bij gesteld naar 350 euries)
Als ie het doet is dat een mooi prihjsje President heeft bij een paar modelen wel wat vreemde dingen uit gehaald met de functies. Mijn James had had alleen Memory Scan en geen gewone kanalen scan (bij mijn weten doet de George dat ook) De DW functie werkt alleen tussen kanaal X en kanaal 19 maar het zijn wel super bakken voor de rest!

linkje naar de handleiding van de euro versie: http://www.servicedocs.com/zoek/download.asp?key=3936

Pim om welke versie gaat het van de George?

Thijs
PS. tuurlijk il ik met je mee.
PS2 Aartje gaat de 18e ook mee.
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Thijs » 09 dec 2004, 14:17

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"> <font size="1">] Het toestel is ondanks de vele mogelijkheden supereenvoudig te bedienen. Dit vanwege de duidelijke aanduiding welke knop wat is en zelfs in het donker levert het vinden van de goed verlichte toetsen geen problemen op. Qua zend- en onvangst prestaties zijn we bij de RAM tevreden. Vooral inschakelen van het toonfilter gaf tijdens ontvangst een rustige weergave van het ontvangen station. Een behoorlijk compleet apparaat niet alleen voor de serieuze CB-fanaat, maar vanwege de eenvoud ook geschikt voor de beginnende hobbyist.</font id="size1">

<font color="red"><font size="1">bron RAM231 mei 2001</font id="size1"></font id="red">
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor hullepim » 09 dec 2004, 14:18

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Thijs</i>
<br />Hmm 150 klinkt leuk ik heb op mijn site een advies prijs van 419 euries! (zietnet dat de importeur de prijs heeft bij gesteld naar 350 euries)
Als ie het doet is dat een mooi prihjsje President heeft bij een paar modelen wel wat vreemde dingen uit gehaald met de functies. Mijn James had had alleen Memory Scan en geen gewone kanalen scan (bij mijn weten doet de George dat ook) De DW functie werkt alleen tussen kanaal X en kanaal 19 maar het zijn wel super bakken voor de rest!

linkje naar de handleiding van de euro versie: http://www.servicedocs.com/zoek/download.asp?key=3936

Pim om welke versie gaat het van de George?

Thijs
PS. tuurlijk il ik met je mee.
PS2 Aartje gaat de 18e ook mee.

<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Ps. top!
PS2 gezellig!

Me Boss, you slave
hullepim
 

Berichtdoor hullepim » 09 dec 2004, 14:23

Thijs,
Dit is de versie zonder autoSQL

Me Boss, you slave
hullepim
 

Volgende

Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten