SAIL 2013 Den Helder

Meld hier alle evenementen

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

SAIL 2013 Den Helder

Berichtdoor Maarten PD1MZ » 16 jun 2013, 17:37

op 20 t/m 23 juni is er in Den Helder Sail

van de vrza afdeling helderland zijn wij tijdens dit evenement actief met een speciale call en er zijn ook speciale QSL kaarten gemaakt.

We hebben van de firma http://www.hyendcompany.nl/ drie vijfbands hyendfeds in bruikleen waar we mee werken op HF
Ook op de VHF/UHF en d Star zullen we te horen zijn zowel in telefonie, psk en cw

Afbeelding
Maarten PD1MZ
 

Re: SAIL 2013 Den Helder

Berichtdoor Maarten PD1MZ » 19 jun 2013, 22:33

de huisfrequentie op de 2m zal zijn 145.450

het is open huis dus wees niet bang om ons een bezoekje te komen brengen, het is bij de hoofdpoort het linker gebouw en dan zitten we aan het einde op de kopse kant.
Maarten PD1MZ
 

Re: SAIL 2013 Den Helder

Berichtdoor MikeBravo » 21 jun 2013, 14:23

"onze" huisfrequentie is nu inderdaad even het domein van jullie :wink:

Waar staat de 2mtr antenne eigenlijk, want jullie werken via crossband heb ik begrepen. Misschien dat ik je daarom prima kon spreken ? Rechtstreeks naar Den Helder is wat lastig namelijk.
Gr,
Marcel
Morgen besteld, vandaag in huis
(PF9ZX, MikeBravo, 19MB255 | http://www.pf9zx.nl)
MikeBravo
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 453
Geregistreerd: 21 aug 2011, 01:17
Woonplaats: JO22OQ

Re: SAIL 2013 Den Helder

Berichtdoor Maarten PD1MZ » 21 jun 2013, 18:59

hihi ja sorry ik heb het ook niet bedacht, er zijn nog genoeg kaarten mensen dus kom even op de frequentie!

we werken op de 2 met een transponderer, we gaan hiervandaan met 70cm naar een station in den helder en vanuit daar met 2 meter verder. ontvangen gaat vice versa, dit alles is omdat we de antenne's hier niet hoog kunnen/mogen monteren.

we zitten in een monumentaal pand namelijk gebouw 29 op de oude rijkswerf te den helder, kom gerust langs we zijn aanwezig van 10 tot 10.
Maarten PD1MZ
 


Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten