Veel WIFI apparatuur

Voor al je 27mc apparatuur

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Veel WIFI apparatuur

Berichtdoor dutchlincoln » 13 jan 2008, 21:54

Hallo,
Als ex-Wisp (wireless internet provider) heb ik nog veel spullen liggen welke voor mij overcompleet zijn.
O.A. antenne's, klein, groot, binnen, buiten, kabels, connector's (o.a. sma & pl256), en zend en ontvangstapparatuur, routers, switches, etc.

Ook perfect om (bijv. in de wat weidsere omgevingen) een snelle (dure) internetverbinding te delen met wat vrienden, kennissen of buren. Langste verbinding welke ik had lopen met deze apparatuur was 29 kilometer/8Mbit

Eventueel inruil CB apparatuur ook welkom, bij voorkeur mobiel en van Magnum (S6, S9, S980, wilson 1000 etc.)

Mocht iemand interesse hebben, stuur me dan eens een bericht.

PS. Ik heb ook nog een 5Ghz point-to-point verbindingsunit liggen met ongekende mogelijkheden (en dito nieuwprijs paar jaar terug) om verbindingen te maken van 50+ kilometer (geen typfout)
Is wegens wijziging plannen destijds nooit in gebruik geweest uiteindelijk...
dutchlincoln
 

Berichtdoor Tincu » 14 jan 2008, 01:34

Je had zelf al door dat het wat off topic was in de Vraag & Aanbod sectie van 27Mc, daarom heb ik je topic verplaatst naar de juiste rubriek.
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor dutchlincoln » 14 jan 2008, 02:03

Prima.
Ik had nog niet verder gekeken dan mijn neus lang was, en niet gezien dat er een algemene V&A was.
Thnx. :D
dutchlincoln
 

Re: Veel WIFI apparatuur

Berichtdoor RamsesIV » 15 apr 2008, 12:23

Regio heb je niet vernoemd, ook niet in je profiel?
RamsesIV
 

Re: Veel WIFI apparatuur

Berichtdoor dutchlincoln » 15 apr 2008, 18:06

nee, moet dat?
Postbode komt de hele wereld rond... :)
dutchlincoln
 


Keer terug naar Vraag en aanbod

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 116 gasten