[TK] Galaxy Saturn (USA)

Voor al je 27mc apparatuur

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

[TK] Galaxy Saturn (USA)

Berichtdoor DX-Power » 03 nov 2009, 14:44

Bak is verkocht topic kan dicht.
Laatst bijgewerkt door DX-Power op 02 mei 2010, 22:34, in totaal 2 keer bewerkt.
DX-Power
 

Re: [TK] Galaxy Saturn (USA)

Berichtdoor DX-Power » 04 nov 2009, 17:34

De mail box puilt nu al uit van de e-mails niet normaal hahahah.

Op mp.nl vraag ik toch rond de € 300,- inruil mogelijk.
DX-Power
 

Re: [TK] Galaxy Saturn (USA)

Berichtdoor rob kenwood » 12 nov 2009, 08:55

mmmm! blijf het stoere radio"s vinden! alleen jammer dat hij op 110 volt is. ( anders was je hem al kwijt geweest denk ik zo maar :D )
19AC153


is er leven na de dood? steel me kenwood en je weet het!
rob kenwood
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 962
Geregistreerd: 12 aug 2008, 17:59
Woonplaats: gewoon thuis

Re: [TK] Galaxy Saturn (USA)

Berichtdoor DX-Power » 12 nov 2009, 13:27

@ Rob:

Mensen willen gewoon voor kwaliteit niet betalen ik vraag er nu € 250 voor op mp.nl. ik krijg elke dag minstens 5-10 mailtjes met vragen of inruil van lincolns enzvoort.
Vooral als je weet en de bak ziet dat hij in perfecte staat is en blijft. Hij zit nu weer in de doos. Hoe vaak zie je ze met orgineel plastic en doos en ook de mike in plastic en doos?

Op mp.nl stond er nog 1 te koop in glanerbrug deze komt ook van mij af heb ik een tijd geleden verkocht aan iemand en die heeft hem weer door verkocht aan diegene die heb nu weer te koop heeft
ook een super mooie en werkt perfect. De galaxys die ik heb zijn allemaal in perfecte conditie en niet in geschroefd. Ik heb wel eens in een galaxy het vermogen anders gezet ik wil liefst op laag vermogen
minder dan 4 watt en hoog vermogen rond de 8-10 watt en meestal kan dit ook nog. Mijn eigen die ik normaal gebruik destijds van een zendamteur gekocht gooit 0,5-10 watt heeeeerlijk vermogen is dat
altijd lekker met 0,5 watt en savonds iets opdraaien of wanneer op afstand praten iets meer maken.

Een converter kost een paar tientjes dacht ik stekker in de converter en in het stopcontact en klaar ben je.

Ik heb net een vraag gekregen voor inruil van een alan 87 nieuw in doos (40 kanalen) + een patatzak op zn kop.

Nu heb ik niet veel aan die antenne maar ik had een alan 87 maar die was op gegeven moment niet meer te maken liep van de frequentie af ook al was er binnen in van alles new ingezet.

Nu vraag ik mij af is zon alan 87 makkelijk te modificeren naar 240 kanalen? ik vind dat ook machtige bakken komt ook omdat het denk ik 1 van mijn eerste echte eigen 240 kanalen bak was
deze kocht ik jaren geleden als mijn eigen heb er een hele tijd mee gewerkt toen super goede bak.
DX-Power
 


Keer terug naar Vraag en aanbod

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 105 gasten