antenne vergelijk welke vervangende antenne kan ik gebruiken

Voor al je vragen over antenne's

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Berichtdoor 19AC393 gebakje » 24 dec 2007, 12:21

heb nu wat ge probeerd met de spoel van de gpa , maar dat word te breed bandig , heb gigantische storing van mijn pc`s ( s 6 tot 7 )
bovendien heeft mijn voeding dusdanig rare kuren dat hij of inzakt of omhoogschiet naar 24 volts dat ik mijn zender er niet meer aan ga hangen , denk dat ik ff een accuutje neer zet tot ik een andere voeding heb
als ik uit de posts opmaak dan is de wilson 100 een helegoede vervanger gezien mijn situatie ??
ik gebruik hem een beetje voor de regio alphen tot aan amsterdam / schiedam , en mischien utrecht .
zend vermogen heb ik genoeg ( 100 watt ) maar ontvangst moet ook behoorlijk zijn
19AC393 gebakje
 

Re:

Berichtdoor 19AC393 gebakje » 24 dec 2007, 12:26

Wintertje schreef:Een boomerang is ongeveer 2.75m lang. Mag je die antenne wel op die beugel monteren waar nu je GPA op staat?

nuh het hele spul moet er van af , der mag niks buiten het balkon
daar is natuurlijk een beetje mee te sjoemelen , maar geen 1,5 tot 2 meter

voor degene die er intresse in hebben ik heb nog een balkon beugel tekoop , tis een zelfbouw , maar oerdegelijk , voor montage op de balkon railing ,1.75 meter naar rechts uitstaand , wintertje heeft het ding al bekeken , voor 2 pakkie`s zware vanelle , mag je hem komen halen :wink:
19AC393 gebakje
 

Berichtdoor Wintertje » 24 dec 2007, 13:20

Die Wilson 1000 is een goede antenne mits je voldoende massa hebt. Ik ben bang dat je dat niet lukt.

Misschien als je een constructie maakt, zodat je hem aan de railing kan vastmaken?....
Of is de railing van aluminium?

Ik heb ook vaak lopen klooien met massa problemen.

Met zo'n boomerang antenne heb je minder problemen denk ik.
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Berichtdoor Thijs » 24 dec 2007, 14:37

Gebakje ik heb wel een wilson duizend waarmee het mag proberen of dat wat is.
Hij is een paarjaar oud en heeft wat vandalisme schade (krom) maar hij doet het nog best.
Laat maar even weten of het wat is dan schiet ik een keer bij je langs van de week.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Wintertje » 24 dec 2007, 15:12

Thijs, gaat de Antron thuis nog de lucht in komende week?
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Berichtdoor 19AC393 gebakje » 24 dec 2007, 16:41

heb al een mini boemerang besteld bij dile , eens kijken wat die doet :roll:
moet ook nog wat aan de pc doen , vermoedelijk storen ze via de voedings kabels , aangezien de pc`s zelf in een metalen behuizing zitten en vervolgens weer in een metalen serverkast dus dubbel afgeschermd met plaatstaal
19AC393 gebakje
 

Vorige

Keer terug naar Antennes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 148 gasten