Goede antenne voor Lincoln ???

Voor al je vragen over antenne's

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Berichtdoor Arthur » 17 apr 2006, 19:15

Ik ken hem, heb hm hier ook staan, toevallig vanmiddag even uit het stog gehaald omdat ie eerdaags op de oldtimer moet (ivm meetings etc)
En als je collega's ook een Lincoln oid hebben, even naar rustiger kanaal verhuizen dan, je hebt er maar 400!!
Arthur
 

Re:

Berichtdoor Snowman » 17 apr 2006, 19:41

Arthur schreef:Ik ken hem, heb hm hier ook staan, toevallig vanmiddag even uit het stog gehaald omdat ie eerdaags op de oldtimer moet (ivm meetings etc)
En als je collega's ook een Lincoln oid hebben, even naar rustiger kanaal verhuizen dan, je hebt er maar 400!!

Ja naar een ander kanaal verhuizen kan, maar wij gebruiken hem echter ook voor het werk. En er zitten bedrijven op 5 en op 22 en op 17. Dus net waar ik werk, anders heb ik geen contact met de kraanmachinist of schovelmachinist tijdens het laden. Dus dat gaat helaas niet altijd op.
Snowman
 

Berichtdoor Arthur » 17 apr 2006, 19:50

i know......die zandhazen ookaltijd :P
Arthur
 

Re:

Berichtdoor Snowman » 18 apr 2006, 17:49

Arthur schreef:i know......die zandhazen ookaltijd :P

Is jou dus bekend dat die altijd op vaste kanaaltjes zitten :wink:
Snowman
 

Berichtdoor Arthur » 18 apr 2006, 19:06

jepz, ik rij zelf door heel NL en B maar ben opgegroeid tussen de vrachtwagens, dus ben er redelijk mee bekend, en wie weet wordt ik ook wel zandhaas, want 600km op een dag maken is ook niet leuk meer met al die files tegenwoordig..
Arthur
 

Re:

Berichtdoor Snowman » 18 apr 2006, 20:11

Arthur schreef:jepz, ik rij zelf door heel NL en B maar ben opgegroeid tussen de vrachtwagens, dus ben er redelijk mee bekend, en wie weet wordt ik ook wel zandhaas, want 600km op een dag maken is ook niet leuk meer met al die files tegenwoordig..

Ik heb international gereden en ben toen wegens omstandigheden er mee gestopt, heb 4 dagen bij G.Snel gereden en vondt het echt helemaal niks. Ben toen in de rondte gaan kijken voor op een zand auto en doe dit werk nu ruim 5 maanden en het bevalt me erg goed. Vroeg beginnen en optijd weer thuis, verdien iets minder als toen ik international reed maar ben nu gewoon elke avond bij mijn gezin :wink:
Snowman
 

Re:

Berichtdoor Arthur » 19 apr 2006, 23:10

Snowman schreef:Ik heb international gereden en ben toen wegens omstandigheden er mee gestopt, heb 4 dagen bij G.Snel gereden en vondt het echt helemaal niks. Ben toen in de rondte gaan kijken voor op een zand auto en doe dit werk nu ruim 5 maanden en het bevalt me erg goed. Vroeg beginnen en optijd weer thuis, verdien iets minder als toen ik international reed maar ben nu gewoon elke avond bij mijn gezin :wink:


Internationaal heb ik zelf niet gereden, m'n pa doet dat al wel al jaren.
MEt alle nieuwe regels die opkomst zijn, te veel regels, en het "jaag"werk treken me niet.
Ik rij nu voor een groothamdel in aziatische levensmiddellen, was opzich altijd wel te doen al is het zwaar (veel balen rijst/kokos van 25 tot 50 kg) maar sinds ik vorige jaar een meervoudige rug en nekwervel ontsteking heb gehad kan en mag ik niet zoveel meer tillen, ook grote afstanden/lang achter het stuur zitten is nog lastig.
Doe op dit moment dus het groothandelswerk naar de DC's van appie hein, c1000 enz, maar dat verveelt al wel een beetje al dat lange wachten.
Arthur
 

Berichtdoor Tincu » 20 apr 2006, 16:57

We gaan Off topic :oops:
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Re:

Berichtdoor Snowman » 20 apr 2006, 17:53

Tincu schreef:We gaan Off topic :oops:

Je hebt helemaal gelijk :oops:

Maar zo leren we elkaar wel goed kennen he, begint hier druk te worden.

Heb trouwens de Wilson 1000 gekocht, moet alleen de kabel maken :wink:
Snowman
 

Re:

Berichtdoor Arthur » 20 apr 2006, 18:46

Snowman schreef:
Tincu schreef:We gaan Off topic :oops:

Je hebt helemaal gelijk :oops:

Maar zo leren we elkaar wel goed kennen he, begint hier druk te worden.

Heb trouwens de Wilson 1000 gekocht, moet alleen de kabel maken :wink:



:oops::oops::oops::oops: shame on me...

wat snowman zegt, elkaar een beetje leren kennen.
mooie keuze die wilson, zal eens opletten op een zanbak met een wilson erop :shock:
Arthur
 

Berichtdoor Snowman » 21 apr 2006, 16:59

Ja zal wel een van de weinige zijn :wink:
Snowman
 

Berichtdoor Arthur » 21 apr 2006, 17:28

vrees van niet, rijden er aardig wat van rond
Arthur
 

Berichtdoor Snowman » 21 apr 2006, 17:30

Toch wel, heb ze bij ons in de buurt nog niet gezien. Maar denk dat ik er wel tevreden mee zal zijn.
Snowman
 

Berichtdoor Arthur » 21 apr 2006, 19:23

wel te hopen inderdaad..
maar idd als jij h'm zoals ik eerder zei achter de cabine zet moet ik wel heel goed kijken LOL :shock:
Arthur
 

Re:

Berichtdoor Snowman » 21 apr 2006, 20:22

Arthur schreef:wel te hopen inderdaad..
maar idd als jij h'm zoals ik eerder zei achter de cabine zet moet ik wel heel goed kijken LOL :shock:

Ligt er aan waar ik rij, als ik in adam rij dan zet ik hem achter de cabine. Anders gewoon op het dak, moet even kijken hoe hoog ik dan max ben.
Snowman
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Antennes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten

cron