mega vossejacht

Voor al je vragen over 27mc vossenjacht.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Remco Rozenburg, erik_ark

mega vossejacht

Berichtdoor beemer320i » 29 aug 2007, 17:28

wat vroeger ook altijd fijn was waren de mega-vossenjachten.
zo zag je al de cb'ers uit de omgeving eens die je normaal gezien alleen maar hoorde.
en met zo'n 60tal wagens had je toch wel een zekere competitiedrift.
Helaas lijkt me dit niet meer haalbaar om te organiseren,want ik denk in België alleen al dat je aardig moet zoeken om er 60 bijeen te krijgen,amper 30 en ze moeten nog willen meerijden,afstand enz...,in Nederland is het toch nog wat populairder..
Jammer dat zo weinig mensen het nog kennen,want ik denk iemand dat het kent het ook wel eens een keertje wilt wagen..
maar als je tegenwoordig zegt vossejacht dan snappen ze er niks van..als je het uitlegt zeggen ze wel van lijkt me leuk!
eigenlijk zouden we de hobby moeten promoten,zodat we wat eens wat concurrentie krijgen :wink: ,vooral ik :wink: sorry S_aver,eerlijk is eerlijk :lol:
Nee het is leuk,verstoppertje voor grote kinderen :wink: ,alleen jammer dat het er veel niet kennen....
Avatar gebruiker
beemer320i
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 309
Geregistreerd: 10 jul 2007, 01:49

Berichtdoor Thijs » 29 aug 2007, 17:32

In nederlands is het inderdaad wel wat populairder maar 60 auto's bij de vos heb ik nog niet mee gemaakt. 15 is meestal wel de max.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Johanh2o » 29 aug 2007, 18:05

euhm 15 ????

quatro vos rdv afgelopen jaar @!

en wat brengt de marathon vos ons dit jaar volgende maand tooch ?
Johanh2o
 

Berichtdoor groene seat » 29 aug 2007, 21:30

ik ben der wel voor maar het gemiddelde wat hier bij onze vos rond rijdt is toch max een autotje of 9 a 10 (de zijn bij ons best wel veel vossen waarbij er mensen zijn die elkaar niet mogen.
groene seat
 

Berichtdoor beemer320i » 29 aug 2007, 21:40

ja maar dat was ook niet elke week of maand.
1 x per jaar organiseerde een bepaald kanaal een grote vossejacht met sponsering,bv de club op knl 13, 37 of 5.
dan werd een voetbalkantine of iets dergelijks afgehuurd waar natuurlijk een basisantenne geplaatst werd voor te navigeren,want ze kwamen uit gans belgie en nederland .
achteraf werden er prijzen uitgedeeld en samen wat drinken,tombola en apparatuur bekijken.
en de prijzen waren voor de snelste vos,pechvogel,grootste club of noem maar op.
Avatar gebruiker
beemer320i
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 309
Geregistreerd: 10 jul 2007, 01:49

Berichtdoor groene seat » 29 aug 2007, 21:43

zou zeggen regel het :D
groene seat
 

Berichtdoor beemer320i » 29 aug 2007, 21:48

haha :lol:

neen het risico is te groot dat er te weinig opkomst is en om daar dan in te investeren...

je zou maar iets afhuren en
maar 2man komt opdagen,en stel dan even voor dat die 2 mekaar nog niet kunnen uitstaan zoals hierboven vermeld,dan heb je een leuk avondje.....met de nodige sarcasme interpreteren natuurlijk :twisted:
Avatar gebruiker
beemer320i
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 309
Geregistreerd: 10 jul 2007, 01:49

Berichtdoor groene seat » 29 aug 2007, 22:13

het voegt ons niet om met bepaalde vossen in noordt holland (west friezen zijn wel eens dwars) bv de noord hollandse vos
ik meen dat het al begon bij het v team van vroeger
groene seat
 

Re: mega vossejacht

Berichtdoor S_aver » 30 aug 2007, 12:49

beemer schreef:eigenlijk zouden we de hobby moeten promoten,zodat we wat eens wat concurrentie krijgen :wink: ,vooral ik :wink: sorry S_aver,eerlijk is eerlijk :lol:


Hela manneke, ben toch al paar keer sneller binnen geweest dan u.
Of weet ge niet meer die éérste keer da ik vossejacht deed, maar gij al jaren, en ik alleen op de meter IN mijn bakske moest vertrouwen? :)
Wie won er die éérste keer? :twisted: :P OWNED!!! :wink:
S_aver
 

Berichtdoor groene seat » 30 aug 2007, 21:16

oefff een fanetiekeling. Krijg het er nog warm of koud van (vossen gaat niet alleen om te winnen maar vooral voor de gezelligheid
groene seat
 

Berichtdoor beemer320i » 30 aug 2007, 21:39

ja tuurlijk gaat het voor de gezelligheid!als het niet gezellig was dan deed ik het niet he,of doe jij een hobby tegen je zin :roll:


Ik zeg toch enkel dat dat wel leuk was!

ben ik daarom fanatiekeling?we rijden ooit maar met 3wagens en zelfs dat blijft leuk.

al kom ik telkens als laatste binnen,dat maakt mij geen reet uit,het rijden op zich is al fijn genoeg!
Avatar gebruiker
beemer320i
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 309
Geregistreerd: 10 jul 2007, 01:49

Berichtdoor groene seat » 30 aug 2007, 22:24

ja me werk (als ik dat nou net niet als hobby zie moet ik iets anders gaan doen)
groene seat
 

Berichtdoor beemer320i » 30 aug 2007, 22:31

ik zie men werk niet als hobby....dat hoeft ook niet,niet tegen je zin gaan werken is wel de minimumvereiste uiteraard.
maar het brengt op,een hobby over het algemeen niet...
Avatar gebruiker
beemer320i
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 309
Geregistreerd: 10 jul 2007, 01:49

Berichtdoor groene seat » 30 aug 2007, 22:36

tis voor mij de stap om voor me zelf te beginnen
groene seat
 

Re:

Berichtdoor S_aver » 30 aug 2007, 22:50

groene seat schreef:oefff een fanetiekeling. Krijg het er nog warm of koud van (vossen gaat niet alleen om te winnen maar vooral voor de gezelligheid


Ja tuurlijk "groene seat", het gaat om het plezier.
Maar ik en beemer kennen elkaar al jaren en waren elkaar dus ook maar wat aan het jennen, niks verkeerds aan dacht ik zo. :wink:
Maar begrijp voor de outsider dat het misschien leek alsof we wat fanatiek bezig waren. :P
S_aver
 

Volgende

Keer terug naar Vossenjacht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten