ZOZvos STOPT ermee

Voor al je vragen over 27mc vossenjacht.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Remco Rozenburg, erik_ark

ZOZvos STOPT ermee

Berichtdoor Barrabazz » 15 jan 2008, 02:12

ZOZVOS STOPT ERMEE !!!! (ma ch3 20.00 uur)

Beste mensen,

Vandaag 2 rijders in oegstgeest
Vorigeweek 3 rijders in rotterdam
De week voor kerst 3 rijders in spijkernisse
De week daarvoor 3 rijders in denhaag
De week daarvoor 4 rijders in zoetermeer

Op het moment begrijp ik uit de reacties bij het afmelden (als dat al gebeurd) dat steeds meer mensen andere prioriteiten stellen voor de maandag avond. Bij deze wil ik dan meedelen dat ik dat nu ook ga doen. Ik stop met de vos op maandag. Voor mij heeft de vos veel voeten in aarde. Het begint voor mij al zo'n beetje op de planning bij mij op de zaak. Ik plan mij praktisch ALTIJD vrij voor de vos en de laatste tijd kwam ik zelfs na het werk direct zonder te eten of wat gelijk door naar de stek. Tijden veranderen....... Nu ik het ploegje vaste rijders steeds maar zie slinken wil ik een ieder bedanken voor de gezellige tijd vossen. Ik zet mijn activiteiten voort op de Zaterdag avond bij de RDV. verder verwijs ik jullie ook verder door naar de alphensevos op de zondag middag.

bedankt

esther en barrabazz,

en alle anderen die geholpen hebben.

ps. de ZOZsite zal binnenkort uit de lucht gaan en eventueel gelinkt worden aan de rotterdamsevos
Barrabazz
 

Re: ZOZvos STOPT ermee

Berichtdoor Tokkelkearl » 15 jan 2008, 09:57

Q en Q
Laatst bijgewerkt door Tokkelkearl op 29 nov 2011, 21:00, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Tokkelkearl
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 114
Geregistreerd: 07 jan 2008, 17:17
Woonplaats: Tukkerland

Berichtdoor Thijs » 15 jan 2008, 23:22

De ZOZvos stond elke week inderdaad.
Maar de maandagavond is wel een latige avond een aantal jaar geleden was dit een druk bezochte vos maar dat werd steeds minder.
Ik heb een paar keer vcoor bas gestaan en het is een gerace om op maandag vlug uit je werk koffie te zetten op te bouwen en om 8 uur te piepen.

Ik heb er alle begrip voor dat bas er een punt achter zet. Ook ik had minder en minder tijd om nog te gaan rijden. Zeker met mijn vossenjacht kwalitieiten :oops:

Bas in iedergeval bedankt voor alle singnaaltjes en alle gezellige maandagavondjes :!:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 16 jan 2008, 04:13

Bas & crew,

Ook al heb ik in mijn korte vosjaartjes slechts 1 maal op je gereden, toch wil ik je bedanken voor je inzet en gedrevenheid om toch weer elke maandagavond een signaaltje de lucht in te slingeren!

Tevens bij mij hetzelfde excuus als bij andere rijders: maandagavond is een lastige, zeker wanneer je in 3 ploegen werkt en nog uit Breda moet komen.

Succes verder bij de RDV!

Groeten,

Richard aka Bimmertje
Bimmer
 

Re: ZOZvos STOPT ermee

Berichtdoor Equinox » 04 feb 2008, 00:24

Beetje laat maar toch..

Zonde dat het zover gekomen is, maar begrijp zeker waarom..

Wil je dus ook bedanken voor de maandag avonden, heb maar een paar keer meegereden, en er toch zeker van genoten..
Mocht je nog een een "vos-herdenking" houden ben ik er zeker bij..

MVG,
Equinox (rode coupe)..
Debemus autem nos firmiores inbecillitates infirmorum sustinere et non nobis placere

-Midland Alan 48+ Excel
-Sirio Turbo 800 (meestal)
-Sirio Performer 5000 (soms)
Avatar gebruiker
Equinox
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 17 apr 2007, 16:47
Woonplaats: Delft


Keer terug naar Vossenjacht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten