vossenjacht Belgie

Voor al je vragen over 27mc vossenjacht.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Remco Rozenburg, erik_ark

vossenjacht Belgie

Berichtdoor nutzz » 21 jan 2007, 22:28

hallo

ik zou terug willen beginnen met vossenjacht en ik vraag me af of jullie soms weten of er nog iets van vossenjacht
gedaan wordt in belgie oefen of offcieel en zo ja waar ?

dank bij voorbaat

nutzz
nutzz
 

Berichtdoor Thijs » 21 jan 2007, 22:38

Ik geloof dat in lier? nog ene vereniging zit maar meer weet ik ook niet.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 21 jan 2007, 23:46

kijk eens op http://www.vossejacht.be

Er wordt elk weekend gereden en laat de foto's je niet afschrikken :lol:

(RDV is hierbij vergeleken nog netjes)
Bimmer
 

Berichtdoor zwarte draak en lady » 22 jan 2007, 23:28

hey bimmer daar ga jij toch niet je bmw aan wagen :P :lol: dan zijn de rotterdamse en dennie echt nog heilig bij :twisted: maar lijkt me wel leuk om te rijden :twisted: maar zal wel een schop meenemen en een extra can benzine .......maar goed die had ik vrijdag ook al nodig bij dennie
zwarte draak en lady
 

Berichtdoor Bimmer » 29 jan 2007, 20:37

haha...bij de eerste de beste boomstronk zit ik al vast, dus neeee... daar begin ik niet aan. Maar er zijn ook clubs die gewoon in de regio Antwerpen rijden en op normaal begaanbare wegen staan. Afgelopen vrijdag ook op gereden (wel in Dennie's auto :P maar ook deze waren normaal te bereiken...)

Zal eens vragen of ik de Unimog van een van mijn collega's mag lenen, dan durf ik het wel aan... :lol:
Bimmer
 

Berichtdoor Big Devil » 19 feb 2007, 01:56

Hey nutzz,

Wij zijn hier met een paar jeeps terug aant jagen geslagen.
Regio Genk , Diepenbeek , Hasselt , ...
Moest het je aanspreken laat je maar iets weten hier of stuur een mailtje naar jurgen.voets1@telenet.be

Groeten Big Devil.
Big Devil
 

Foxies rule!

Berichtdoor RamsesIV » 26 feb 2007, 18:00

Altijd welkom in Lier (vrijdagavond 22.30) of Herentals (zaterdagavond 21.00)!! Ahja extra info staat er ook nog onder \"gelegenheidsvossen\" onder een vraagje (België?) van Big Devil... Heb het een tijdje met de firmawagen gedaan, maar het is niet aan te raden, dan stap je beter eens een keertje te voet tot bij de vos :oops:
RamsesIV
 

Berichtdoor pmteurope » 21 jul 2007, 20:49

Helaas allemaal rond antwerpen, zoek iets in de ardenen. Iemand een idee???
pmteurope
 

Berichtdoor celicafreak » 28 nov 2007, 22:58

aan de kust belgie???????
celicafreak
 

Re: vossenjachten te Belgie

Berichtdoor RamsesIV » 05 dec 2007, 14:10

celicafreak schreef:aan de kust belgie???????

Echt geen idee, zou het wel graag willen weten als het toch bestaat. Ik ken er nog maar twee en sinds kort is er een derde in het belgische Limburg. Voor de rest hebben mijn Belgische zoektochten nog niets opgeleverd.

pmteurope schreef:zoek iets in de ardenen. Iemand een idee???

We hebben het eens in 2004 (dacht ik) op weekend geprobeerd in de omstreken van Bouillon en laat ik je vertellen: alhoewel we met twee jagers waren en 1 vos was het niet gemakkelijk tussen de bergen!! Ik weet niet of ze daar de moed hebben om dit dan elke week te doen :lol:
RamsesIV
 


Keer terug naar Vossenjacht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten

cron