Even kort voorstellen

Plaats hier al je berichten die niet met de hobby te maken hebben.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Even kort voorstellen

Berichtdoor ONL07553 » 29 sep 2023, 04:31

Na 40 of was het 50 jaar geleden maar met plezier pakte ik weer de draad weer op en tjonge er hing echtwaar een antenne aan hyhy...
Op een jaartje tijd schafte ik weer alles aan en nu wachten op een boest van onze Belgen maar die was mager. In enkele maanden (ik denk) een half jaar hebben we toch al een groepje van een 10tal leden bij elkaar gekregen en telkens is het leute. Af en toe valt er een breaker de deur binnen zie zich dan ook goed vermaakt en die we toch regelmatig eens terug horen. Het zal helaas wat tijd vergen om er toch een grote kliek aan overhouden. Ik herinner mij men eerste druk op de mike en mijn tikker ging zeker over de 100. Een eerste roep op de myke en plots was het een pil up. Helaas loopt het vandaag niet zoals toen maar wie weet!
Ik presenteer ondertussen mijn nieuwe shack en hoop dat vele Belgen dit lezen en door vertellen. Hulp van boven af? ... zal ik niet op moeten rekenen maar ik vertel er toch veel over aan vrienden en heb er toch al 2 Chacks kunnen toevoegen en af en toe steek ik wel eens iets toe.

Mijn Chack bestaat uit,

TTi met K40 als mobiel - Alinco DX-10 import - Super Staar 3900 import van crt 6000 inhoud is en een CRT-SS-9900 import. 3 Voedingen SPS-3036D en 1 voor de amp en een KPO sps-30-II. 1 mic Astatic D104-M6B die is voor de Alinco en 1 Cobra voor de Super Staar. De antenne is een Antron 99 zonder radialen. Die werden door collega cbers zowel Nederlanders als Belgie afgeraden. Tussen haakjes ik ben COPD (lasser geweest) en daar voor dan de myke op elecro want mijn stem is te zwak. Mijn longen kunnen onvoldoende binnen krijgen om te praten.
Alles dus in 1 vakje want ik ben niet goed thuis in forums maar deze mag er zijn. We moeten België wat meer op poken weer aan het bakje te gaan. Op FB zie ik in percentage dat Nederland al flink zijn best heeft gedaan om de antennes weer recht te zetten of sommigen die er al stonden weer actief te maken. Proficiat bevolking van Nederland! Zo, 73'tigers en hopelijk kan ik jullie eens van nut zijn maar het zal vast anders om zijn.
ONL07553
Nieuw Lid
Nieuw Lid
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 22 sep 2022, 17:14

Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 136 gasten