Tijdje afwezig

Plaats hier al je berichten die niet met de hobby te maken hebben.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Tijdje afwezig

Berichtdoor Equinox » 16 aug 2007, 01:05

Ben al een tijdje afwezig, dit vanwege wat prive problemen.. Mijn excuses hiervoor.. Kom binnenkort weer een zozvosje meepakken..

Tussen \"\": Heb de kortingspas binnen, bedankt hiervoor.. Binnenkort weer ff wat aankopen doen :wink:...
Debemus autem nos firmiores inbecillitates infirmorum sustinere et non nobis placere

-Midland Alan 48+ Excel
-Sirio Turbo 800 (meestal)
-Sirio Performer 5000 (soms)
Avatar gebruiker
Equinox
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 17 apr 2007, 16:47
Woonplaats: Delft

Re: Tijdje afwezig

Berichtdoor Equinox » 27 aug 2007, 22:13

Vanavond geprobeerd vosje te doen maar mijn apperatuur laat me weer eens in de steek (zoals wel vaker).. Ontvang nu echt geen drol meer, en zenden gaat ook al niet meer..

Heb nu geen geld om de boel opnieuw te doen, dus ben er ff tussenuit..

Denk over paar maandjes overnieuw ga beginnen, maar dan gelijk goed.. Dus RG213 ipv RG58, midland linear de prullenbak in en hallo KL203..
Zit nog te twijfelen of ik de 48+ Excel houdt, heb er niet zo'n goed gevoel over.. Misschien een 2ehands Magnum ofzo, weet ik tenminste zeker dat de bak me niet in de steek laat..
Enige dat echt blijft is de performer 5000, blijft toch een top antenne..
Debemus autem nos firmiores inbecillitates infirmorum sustinere et non nobis placere

-Midland Alan 48+ Excel
-Sirio Turbo 800 (meestal)
-Sirio Performer 5000 (soms)
Avatar gebruiker
Equinox
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 17 apr 2007, 16:47
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Johanh2o » 28 aug 2007, 00:28

als je vanavond de zozvos hebt gedaan dan kan ik je vertellen dat thijs en ondergetekende in roelofarendsveen stonden bij de jachthaven aan het brasemermeer
Johanh2o
 

Re:

Berichtdoor Equinox » 28 aug 2007, 03:22

Ok, ben tot forepark gereden maar kreeg niks binnen.. Af en toe met de gain vol open wat ruis met een zeer lichte piep, maar niks om uit te peilen.. Ben langs de A4 gestopt om wat te rommelen maar deed niks.. Toen maar weer huiswaards gegaan..

Zelfs met 4W had ik bij forepark toch iets moeten opvangen..

Denk dat de kabel ergens beschadigt is, of het signaal vervalt ergens in de kabel.. Gaat eerst de kabel maar eens aanpakken en inkorten, en de linear ertussen uit, heb het gevoel dat die ook aardig stoort (goedkoop midland ding)..
Debemus autem nos firmiores inbecillitates infirmorum sustinere et non nobis placere

-Midland Alan 48+ Excel
-Sirio Turbo 800 (meestal)
-Sirio Performer 5000 (soms)
Avatar gebruiker
Equinox
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 17 apr 2007, 16:47
Woonplaats: Delft


Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 126 gasten