hartelijke dank van de mede forummers voor het warme onthaal

Plaats hier al je berichten die niet met de hobby te maken hebben.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

schat eens hoeveel mensen/kinderen ADHD(-a) hebben?

alleen de Nerderlandse bevolking is het al 1:3
6
43%
of wat schat jijzelf in?
6
43%
heeft de Nerderlandse bevolking het .....%
2
14%
 
Totaal aantal stemmen : 14

hartelijke dank van de mede forummers voor het warme onthaal

Berichtdoor scooper1961 » 13 dec 2007, 15:08

:o oftewel zoals bij deze smiley stond 'surprised' dat ben ik wel feitelijk, aangezien de warme reacties op hetgeen ik heb omschreven.
wederom gloeid mijn hart van zowel vreude alswel van geluk....

om iets meer persoonlijk te worden, zal ik aan alle forummers vertellen, dat ik geboren ben met
énorm zwaar ADHD-a, zo zwaar dat schijnen nog geen 10 mensen over de gehele aardkorst te hebben in deze mate.....

daar heb ik op, hoog niveau bestudeerd, wat is ADHD :?: dat is énorm & slopend (o.a. sociaal) dus niet alleen een beetje drukker zijn dan een ander.

helaas was, toen ik het levenslicht aanschouwde, niets bekend over deze genetische bepaalde aandoening.

nu kunnen vele kinderen, ± 95%, mits het in het 3e à 4e levensjaar wordt ondekt, met zéér structurele opvoeding & structurele hulpverlening (welke instantie = afhankelijk betreffende de mate waarin het kind ADHD heeft), op 11 à 12 jarige leeftijd er over heen gegroeid zijn....

helaas ben ik geboren in 1961, dus ik hou deze 'ziekte' totdat ik dit lichaam uittreed....

goed, dat is eigenlijk een privé aangelegenheid, maar wilde het feitelijk wel even delen al is dit niet het juiste forum hiervoor.

excuus van mijn kant als dit hier niet had mogen staan.

nogmaals wens ik eenieder veel goeds met de snel aantredende feestdagen, danwel een ADHD(-a) vrij 2008 ;-)
:arrow:
scooper1961
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 13 dec 2007, 16:38

Om het een beetje bij elkaar te houden heb ik dit topic verplaatst naar \"Slap ge-oh-\"...niets persoonlijks hoor scooper, maar dit hoort niet thuis in \"Stel je voor\" :wink:
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor scooper1961 » 13 dec 2007, 22:55

:?:
scooper1961
 

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 13 dec 2007, 23:39

Hoi scooper respect voor wat je ons verteld over je adhd. Veel plezier hier op het forum.
Grt Frank
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Berichtdoor PUMA » 13 dec 2007, 23:43

Scooper1961 schreef:

helaas was, toen ik het levenslicht aanschouwde, niets bekend over deze genetische bepaalde aandoening.

nu kunnen vele kinderen, ± 95%, mits het in het 3e à 4e levensjaar wordt ondekt, met zéér structurele opvoeding & structurele hulpverlening (welke instantie = afhankelijk betreffende de mate waarin het kind ADHD heeft), op 11 à 12 jarige leeftijd er over heen gegroeid zijn....

helaas ben ik geboren in 1961, dus ik hou deze 'ziekte' totdat ik dit lichaam uittreed....


Is niet leuk voor je. Maar ik denk dat dat met meerdere ''ziektes/aandoeningen'' het geval is. Tegenwoordig zetten ze effe je hart stil om het met een stroom-stoot weer gelijk-matig/regel-mati te laten kloppen.

excuus van mijn kant als dit hier niet had mogen staan.


Ach. Als het lekker oplucht, gooi het er maar uit hoor.
Heb IK geen probleem mee....

nogmaals wens ik eenieder veel goeds met de snel aantredende feestdagen


Insgelijks man . . .. En alle andere ook natuurlijk veel goeds toegewenst.
HomePage ; Foto-Albums
Mobiel : DANITA 440 , MIDLAND CTE-747 , SIRTEL S9+ (Dagelijks door Zeeland - CH 24)
Avatar gebruiker
PUMA
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 513
Geregistreerd: 02 maart 2006, 22:41
Woonplaats: Hulst - Zeeuws Vlaanderen

Berichtdoor stickie » 09 jan 2008, 15:42

geen idee
stickie
 

Re:

Berichtdoor Tokkelkearl » 09 jan 2008, 15:51

Q en Q
Laatst bijgewerkt door Tokkelkearl op 29 nov 2011, 21:05, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Tokkelkearl
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 114
Geregistreerd: 07 jan 2008, 17:17
Woonplaats: Tukkerland

Re:antwoord op deze reactie

Berichtdoor scooper1961 » 09 jan 2008, 16:26

Tokkelkearl schreef:Nou Scooper iedereen heeft wel z'n beperkingen, echter is niet iedereen er zo open over zoals jij.
tja gelijk heb je wel, alleen kan ik nogal eens 'rare' antwoorden geven of opmerkingen maken, dat is feitelijk de achterliggende gedachte dat ik het in mijn dankbetuiging ff wat meer uitgelegd heb.

zoals je misschien hebt kunnen lezen, ik heb bijvoorbaat mijn excuus aangeboden als dit off topic zou blijken, maar afijn, gedaane zaken nemen geen keer, ik kan het niet terug draaien hetgeen ik geschreven heb, ik probeer er in de toekomst wel op te letten dat ik wat minder uitlatingen over m'n privé leven zal doen....

verder hoop ik dat je begrijpt waarom ik dit bericht gelaatst heb.....

oké niemand is hetzelfde, en uiteraard mag je uit komen voor je eigen mening.

helaas ben je op 2 na degene die het niet zo kunnen waarderen....
maar ik neem het je totaal niet kwalijk hoor. 8)

:idea: nog aan alle forummers een gezond & voorspoedig 2008 gewenst.

hopelijk heb ik niet op teentjes getrapt.....

zal ik wel weer lezen of dat wel/niet zo is.

mzzl,
scooper1961
scooper1961
 


Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 81 gasten