Verhuizing Arthur

Plaats hier al je berichten die niet met de hobby te maken hebben.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re:

Berichtdoor Arthur » 02 jun 2006, 23:50

Tincu schreef:En heb je al enig idee wanneer die op het dak zal staan (m.a.w. wanneer krijg je de sleutel??? :) )


de antenne op het dak komt er zeker, maar is zeer zeker geen prioriteit, en krijg 3juli de sleutel al....
Arthur
 

Berichtdoor Arthur » 10 jul 2006, 17:20

kleine update vanaf een internetaansluiting bij mijn opa thuis (aangezien ikzelf even geen internet heb', alles is zo goed als geschilderd etc, morgen vloeren leggen etc en zaterdag verhuizen, en dan alle kleine dingen afmaken, en uiteraard sparen voor een leuke goed werkende cb set!!!
Arthur
 

Berichtdoor Arthur » 04 aug 2006, 18:51

he he, na een week of 5 afkicken van internet hebben we eindelijk verbinding in ons nieuwe kasteeltje, dus zal ik jullie weer gaan vervelen met m'n \"gezwam\"LOL

verhuizing is in zoverre klaar dat we er al ruim 2 weken wonen, maar nog wel een tijd in een wat rommelig huis zitten, was iets te warm om iets goed te doen, maar komt allemaal wel goed...


tot latersssssss
Arthur
 

Berichtdoor Tincu » 06 aug 2006, 21:41

Dan kan je je onderschrift wel weer veranderen :)

Welcome back!
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Re:

Berichtdoor Arthur » 11 aug 2006, 20:00

Tincu schreef:Dan kan je je onderschrift wel weer veranderen :)

Welcome back!


yep i know, (zit nog niet op eigen pc) was ik effe vergeten, zal het gelijk doen mevr.

tis dat k momenteel niet met m'n eigen vrachtwagen rij aangezien ik nu friesland onveilig maak etc, anders had ik je wel even geroepen!! LOL
Arthur
 

Berichtdoor Arthur » 24 aug 2006, 18:29

een update:

we wonen er nu een maandje en alles heeft intussen zo onderhand z'n plek gevonden in het huis.
al moet er nog wel ees gebeuren (met 36 graden klussen wa niet erg lekker namelijk).
Maar om on-forum te blijven, eergisteren maar eens een Solarcon Antron 99 wer aangeschaft (55 eurie in de aanbieding) nu nog een droge dag en tijd hebben om hem te plaatsen.
dan de rest: zit nu nog met de bak uit de truck (40 kanalen) mkaar wil weer een uit gebreide (270+ kanalen, am/ssb).
ben niet bekend met de nieuwe dingen van de laatste jaren, iemand ervaringen met de grote jongens van Cobra, Magnun etc?????
Arthur
 

Vorige

Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 116 gasten