Leuke advertenties

Plaats hier al je berichten die niet met de hobby te maken hebben.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Leuke advertenties

Berichtdoor Tincu » 26 okt 2006, 23:35

Soms zie je ze wel eens.. advertenties op marktplaats en dergelijke waarvan je denkt AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Hier een: Ik heb er geen zin meer aan, let daarbij ook even op de naam van de adverteerder 8)
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor Bimmer » 27 okt 2006, 00:25

...Niet iedereen heeft een goede opleiding mogen genieten en/of beheerst de Nederlandse taal even goed...

Ik vind het jammer dat men er op bovenstaande manier mee omgaat. :(
Bimmer
 

Berichtdoor Tincu » 27 okt 2006, 07:27

Ho ho.. ik zal de laatste zijn die over spelfouten ed zal lachen. Het gaat me om GRAPPIGE dingen zoals hierboven, de combinatie Ik vind er niks meer aan en de naam 27mc freak in dit geval.
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland


Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 102 gasten