Inbeslagname

Plaats hier al je berichten die niet met de hobby te maken hebben.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Inbeslagname

Berichtdoor erik_ark » 22 feb 2007, 16:14

Eerst een voorstukje.....

Inbeslagname bij Deugniet FM!
Behalve de inbeslagnames bij de Piton FM en het Kabaal uit Oldenzaal, heeft het Agentschap Telecom gisteren nog twee invallen gedaan!

Gistermiddag omstreeks half 5 heeft de heer Ebeltjes namelijk samen met 1 agent een werkbezoekje afgelegd bij de Deugniet FM. Dit alles terwijl de piraat op dat moment niet aan de band zat, maar net weer kwam van zijn werk! Inbeslag genomen zijn een stuurzender en een eindtrap. Ook is er proces verbaal opgemaakt.

Het fraaie hiervan was dus, dat de piraat niet aan het draaien was op het moment van de inbeslagname, sterker nog: de piraat was al drie weken bezig om zijn studio af te timmeren. Volgens het AT waren klachten binnengekomen over de zender, de Deugniet FM gaat er dus vanuit dat er verraad in het spel is.


En nu komt het.....

Na deze inbeslagname, is dhr. Ebeltjes ook aan de deur geweest bij een 27mc-er, 50 meter verderop. Hier zijn een Hercule Turbo basisbak en een klv1000 inbeslag genomen. De eigenaar van deze apparatuur was ten tijde van de inbeslagname zelf niet thuis, zijn vrouw wel.
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Berichtdoor Thijs » 22 feb 2007, 16:29

Hmmm das niet best :roll:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Arthur » 22 feb 2007, 18:56

ik durf nog bijna te zeggen ook dat de man met de Hercules en de klv1000 de overlast in de buurt heeft veroorzaakt.
De overlast die buren kunnen hebben is vnl storing.

Al dan niet gepakt of je in de ether zit of niet op dat moment, ze weten al vanaf dag 1 waar iemand zich bevind hoor, ze zijn niet achterlijk.

Maar zolang er geen klachten zijn, overmatige storingen etc heb je geen last van ze.

Of gewoon als je weg bent de stekkers eruit halen, in bezit hebben mag immers, gebruiken niet!!
Arthur
 

Berichtdoor Thijs » 22 feb 2007, 19:07

Klopt maar de je mag de boel ook niet binnen een half uur werkend kunnen hebben :shock:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Thijs

Berichtdoor Uvcfm993 » 22 feb 2007, 20:13

heef het goed idd,

Je mag het in huis hebben, in de vitrinekast.... Zodra er een Antennesysteem staat wat de werking van het spul mogelijk maakt ben je al voor 99% de l*l

Vandaar dat de 3 meter dozen ook in de vitrinekast staan !...not... als ik dat doe krijg ik meer last van huiselijk geweld, als van at ! hahaha :lol:
Uvcfm993
 

Berichtdoor Arthur » 22 feb 2007, 20:41

een half uur.....das verschillend wie hem aansluit!!!!
al staat ie in vitrine sluit ik alles nog in 10 min aan.
Is weer zo'n wet die vrij interperteerbaar is zoals het uitkomt, maar in bezit en niet in gebruik is ie ook als mic, ant en voeding eraf is, en of ie dan onder het bed ligt in een kast staat of naast me staat mag geen ruk uitmaken.

Ooit aangehouden bij grote controle (met vrachtwagen) heb alles goedgekeurd erin behalve een klein lino'tje, deze werkte op dat moment niet meer, lag losgekoppeld op m'n dashbord, controlerende kerel: als ie er tussen had gezeten was je hem kwijt, nu zo los liggend kan ik er niks mee----aldus de man met de pet!
Arthur
 

Berichtdoor PUMA » 22 feb 2007, 21:06

Als je dit allemaal zo leest ben je als ''brave burger'' in Nederland dus niet zo goed af.
Staat braaf je apparatuur uit. . ben je nog alles kwijt!!
Kijk ook maar eens op http://www.arval.nl/dut/2184/2205/4124.html.

Daar staat een artikel (ARVAL is een lease-maatschappij waar mijn werkgever zijn wagenpark heeft onder gebracht).

Nu rijden ze al rond van de belasting ofdat je wel de korste weg naar huis neemt. . . zo niet. . . . .belasting-aanslag. . . .

IN WAT VOOR LAND LEVEN WE EIGENLIJK?????
HomePage ; Foto-Albums
Mobiel : DANITA 440 , MIDLAND CTE-747 , SIRTEL S9+ (Dagelijks door Zeeland - CH 24)
Avatar gebruiker
PUMA
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 513
Geregistreerd: 02 maart 2006, 22:41
Woonplaats: Hulst - Zeeuws Vlaanderen

Berichtdoor uniden2830 » 30 aug 2007, 13:04

ben wel laat met reageren maar ben gisteren richting oldenzaal,enschede geweest,om daar mijn nieuwe annwinst op te halen en midland 8001.
het is ook niet zo gek dat ze daar de boel in beslag nemen de gene die daar in de lucht zijn kan je vanaf enschede bijna tot aan apeldoorn horen :twisted:
de verhalen die je dan over de vermogens hoort varieren van 100 tot 1 kilo ja hoe noem die dingen ook alweer
ze storen zels op de alarm knoppen in diverse bejaarde woningen in de omgeving

dus is het niet zo raar he
uniden2830
 

Re:

Berichtdoor PUMA » 30 aug 2007, 18:28

uniden2830 schreef:....
de verhalen die je dan over de vermogens hoort varieren van 100 tot 1 kilo ja hoe noem die dingen ook alweer
ze storen zels op de alarm knoppen in diverse bejaarde woningen in de omgeving
....


Toch is al dat vermogen nergens voor nodig hoor.

25Watt is leuk, maar een ZEEEEER goede antenne is beter.

Onlangs vanaf Vogelwaarde (Zeeuws Vlaanderen) met ''Kees Zuiderwind'' in THOLEN (centraal op het eiland) gepraat.

Gewoon met 4Watt hoor ! ! ! !
Avatar gebruiker
PUMA
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 513
Geregistreerd: 02 maart 2006, 22:41
Woonplaats: Hulst - Zeeuws Vlaanderen

Re:

Berichtdoor NL1ZZE » 30 aug 2007, 20:32

Roland W.V.A. van Os schreef:Toch is al dat vermogen nergens voor nodig hoor.

25Watt is leuk, maar een ZEEEEER goede antenne is beter.

Onlangs vanaf Vogelwaarde (Zeeuws Vlaanderen) met ''Kees Zuiderwind'' in THOLEN (centraal op het eiland) gepraat.

Gewoon met 4Watt hoor ! ! ! !


Hij zei het ja.. jammer dat ik dat niet gehoord heb.. had um rond 17:30 gesproken

ontopic:

In het oosten van NL zijn ze idd een stuk gekker bezig dan de rest van NL.. 3 meter zender in het westen meestal 300 Watt. in het oosten 15 Kilowatt + Antennemast van 100 meter

dat zal inderdaad op 11 meter net zo aan toe gaan.. sta er niet raar van te kijken..


maar dat verhaal van die AT.. tja ik denk dat er inderdaad iemand heeft geklaagt bij het AT en die heeft gezegt van, ja daar zit er 1 met een zender en aan de andere kan van de straat ook.

Toen zijn ze gewoon gaan kijken en illegale spullen aangetroffen.. zo is het gegaan, weet ik zeker..

Als je zorgt dat je je spulletje goed voor elkaar hebt doet er nix op.

Martijn..!
NL1ZZE
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 351
Geregistreerd: 07 mei 2006, 16:03
Woonplaats: Zierikzee

Berichtdoor Remco Rozenburg » 30 aug 2007, 20:56

Die lui uit het oosten zijn 's nachts dus ook in het westen te horen, friesland, drenthe etc...ze zullen inderdaad niet met 10 of 100Watt zitten 8)

Op 3M leeft het daar inderdaad nog steeds enorm, in de randstad lijkt operatie \"Etherflits\" destijds wel zijn vruchten te hebben afgeworpen, maar de meeste signalen komen nog steeds uit het oosten...
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor Papa Alpha » 31 aug 2007, 16:42

Hier een stem uit het oosten vandaan: Toen ik 30 jaar geleden mijn Bremi BRL 200 kocht (100 watt FM) en deze heel af en toe 's nachts aanzette, verklaarde men mij voor gek dat ik met zo'n vermogen durfde te stoken :shock:
Nu lacht men weer: dit keer omdat het zo'n klein vermogen is :cry:

Times Are Changing :wink:
Sirtel 2000 Silver basisantenne + President Jackson II Euro + Turner Plus 3B
Op zolder ligt nog een Avanti Sigma IV, een Avanti Astro-Beam AV-150, Avanti AV-101 Astroplane en een Mantova Turbo 8.
Instructiefilmpje van Avanti Sigma IV antenne/How to assembly an Avanti Sigma IV: http://www.mijnalbum.nl/Album-MVHRLAKY-
EEN INNIGE BAND MET DE 11 METER BAND SINDS 1974.
Avatar gebruiker
Papa Alpha
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 661
Geregistreerd: 24 feb 2007, 19:46
Woonplaats: Regio Deventer


Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 134 gasten