Alphensevos 09-09-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Alphensevos 09-09-2007

Berichtdoor Thijs » 09 sep 2007, 22:39

Dit keer hadden we halve week heen en weer zitten bellen over plekjes die we gevonden hadden via Google Earth. Vanmorgen hebben we gewoon eens een plaats op de kaart gekozen en we zijn er heen getuft. Daar aangekomen zijn we op zoek gegaan naar een geschikt plekje. Vandaag werd dat een parkeerplaatsje verscholen tussen de bomen in de buurt aan de Damweg op het grondgebeid van Oudewater.

Bimmer belde ons onderweg dat hij Deawoolanos Johan hem z'n nieuwe Silver Eagle kwam brengen. Bimmer zou GSM vossen vandaag maar aangezien hij op z'n TomTom het niet kon vinden kwam hij toch peilend binnen!!! :D Hé Bimmer ook Navigeren kun je leren!!! :lol:

Maar niet veel later kwam Steef binnen zonder Fam. dit keer op de voet gevolgd door Kees zonder Pien dit keer. We hadden dit keer duidelijk voor een makkelijke stek gekozen. Houd je dus maar vast voor de volgende!!! En let even op mensen de jacht van de 23e september komt te vervallen. Dit vanwege de RDV Marathonvos die 22e verreden wordt. Wij zullen 2 van de 8 vosje tijdens de Marathon verzorgen.

Met goed een uur piepen kwam auto nummer 3 binnen rijden. Hellaas heb ik je naam niet onthouden maar weer een Familietje binnen. Alphensevos familievos!!! :lol:

John Boskoop die zich zelf aangekondigd had hebben we hellaas niet kunnen begroeten wat hier misging is niet bekend maar de volgende keer weer een kans!!!! Iedereen weer bedankt voor het rijden en de luisteraars bedankt voor de rapportjes!!!

Voor de Statistieken
We stonden 22,22km van het draaipunt
We waren te horen in Delft 36,34km (peilspriet)
We waren te horen in Den Haag 40.47km (Santiago 1200 vermoedelijk)
We waren te horen in Broek in Waterland 48.04km (basis)
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor NL1ZZE » 10 sep 2007, 00:08

zaten jullie op kanaal 1 ?
NL1ZZE
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 351
Geregistreerd: 07 mei 2006, 16:03
Woonplaats: Zierikzee

Berichtdoor Johanh2o » 10 sep 2007, 00:44

kanaal 4 en testen op 10
Johanh2o
 

Berichtdoor Thijs » 10 sep 2007, 06:09

We hebben indereaad ook wel op 1 getest
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor tuinhuis » 18 sep 2007, 22:56

En ik melde nog wel dat ik jullie op de A15 ter hoogte van het knooppunt met de A2 kon horen op een S5

In mijn eigen dorp naast mijn huis een S4 op de mobiele spriet. Op de hoge antenne kon ik jullie horen op een S6.. Dus als ik het volledige vermogen erop had gegooid had ik jullie kunnen bereiken... Maar het ergste is dat jullie mij konden horen iets na de A2 (ongeveer 10 minuten later ofzo) terwijl ik maar met 4 watt in de auto zit op dit moment :lol:
tuinhuis
 


Keer terug naar Alphensevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten