Alphensevos 30-11-2008

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Alphensevos 30-11-2008

Berichtdoor Thijs » 05 dec 2008, 15:09

Afbeelding
Wat een dag was dat weer afgelopen zondag We waren lekker op tijd op het stekkie. We waren eigenlijk van plan om aan de andere kant van het water te gaan staan. Maar aan de overkant vonden we een mooi afgesloten tunneltje zodat we lekker beschut konden staan. In no-time waren we opgebouwd en hadden getest met Schiedam en het draaipunt (S0 alleen audio & S6). Toen kwam de spanning het sneeuwde al lekker toen wij aan het opbouwen waren en dat wilde maar niet ophouden Aangezien wij het ook niet te gek willen maken sloeg de twijfel toe moesten we dan maar weer gaan afbreken en de bo0el aflassen of zou het nog bijtrekken. Na een vlug rondje bellen bleek de sneeuw vrij plaatselijk en stonden er genoeg klaar om te gaan rijden. Dus maar een lekker aan de koffie 13.30 en het wachten kon gaan beginnenMaarrrrr. lang hoefde we niet te wachten. Die vervloekte Brabo's kwamen om 13.40 al binnen rijden De Mannen van de D&wvos zouden op zoek gaan naar een stekkie voor de SSVA van morgen. Als ze tijd over hadden kwamen ze nog ff op ons rijden. Nu had ik Dennie al een richting gegeven in de hoop dat ze ons piepje niet konden weer staan. Michel en Dennie waren dan ook onderweg naar het draaipunt van de SSVA om toch een rondje op op ons te draaien toen ze langs de A2 die prachtig zwart in getapete Antron van Johan zagen staan
Zie http://www.alphensevos.nl voor de filmpjes die Dennie en Michel onderweg maakte.
Een kwartiertje later was het tijd om te gaan piepen Nu stond de Antron vandaag niet zo hoog waardoor ons signaaltje vandaag wat verschillende ontvangen werd. Ongeveer de helft van de rijders had een pijlbaar signaal bij aanvang. Andere hadden te weinig of helemaal niks En daar moet ik m'n excuses naar Erik z'n family maken. Zij hadden te weinig signaal in het Alphense waardoor ze belden voor een hintje. Ik met m'n topografische kennis van een paasei stuur ze vervolgens over de A12 richting Utrecht om het signaal daar op te pikken Inderdaad als je dan bij de Meern nog een rondje draaid ben je nog steeds hemelsbreed even ver van onze Antron die in Abcoude stond Eric is dan ook omgedraaid. Sorry Sorry Sorry

Na de Mannen van de D&Wvos konden we Jan & Ruben verwelkomen. Terwijl Joshua Lekker heen en weer aan het crossen was aan de andere kant van het water Toen ook Joshua door had dat het aan de OVERKANT was. Kwam ook Birthday Girl Anneke binnen TamTammen. Met lekker gevulde speculaas. Anneke nogmaals gefeliciteerd

01Dennie & Michel (D&Wvos)
02Jan & Ruben
03Joshua
04H.A.M. (harry, Anneke & Mitchel)
05Foxy
06Toine & Broeder
07Patrick & Robinnerix + Kids
08Tim & Broertje
00Erik & Family (ik zag op de kaart dat ik jullie compleet de verkeerde kant opgestuurd heb. Sorry Sorry Sorry)

Uiteindelijk werd het weer lekker druk en verrekte koud bij die vos. Tot over 2 weekjes
Thijs
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: Alphensevos 30-11-2008

Berichtdoor Thijs » 19 jan 2009, 16:42

Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: Alphensevos 30-11-2008

Berichtdoor norman » 19 jan 2009, 19:36

Leuk zeg, die filmpjes ^_^
Een welkome toevoeging op het forum. Goed gedaan heren site admin/mods/builders!
norman
 

Re: Alphensevos 30-11-2008

Berichtdoor Thijs » 19 jan 2009, 20:06

pssst tincu is een meisje hoor :wink:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: Alphensevos 30-11-2008

Berichtdoor norman » 20 jan 2009, 00:26

oei! Ik bedoel
Leuk zeg, die filmpjes ^_^
Een welkome toevoeging op het forum. Goed gedaan dames en heren site admin/mods/builders!
:oops:
norman
 


Keer terug naar Alphensevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast