Alphensevos 22-03-2009

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Alphensevos 22-03-2009

Berichtdoor Thijs » 23 maart 2009, 00:42

AZMV 03-08-2009



Het begon vandaag weer fantastisch Bij het inladen van de auto kwam ik er achter dat ik nog eventjes bekertjes had moeten scoren... Maatr goed dan maar zonder op pad in de hoop dat ze er bij de pomp er een paar zouden hebben. Gelukkig bracht reden de engel Dennie er een paar mee Johan en ik waren allebij netjes op tijd op pad. We zouden vandaag het stekkie gebruiken wat we voor vorige week zaterdag in gedachten hadden voor de LowBudgetVos van de SSVA van vorige week. Aangezien mijn navigatie zwemles heeft gehad hadden we bij Muiden afgesproken zodat ik het laatste stukje achter Johan aan kon rijden. Maar op de A1 begon het feest. In eens stond de heleboel stil slechts een kilometertje voor Muiden. Heel prechtig om te horen dat Johan vanaf de andere kant ook hatstikke vast stond. En het schoot voor geen meter op. na een dik uur was mijn geduld op een ritje van een half uur had het moeten zijn Na uit eindelijk dik illegaal door een gat in de vangreel en een stuk berm gehobbelt te zijn kon iendelijk weer rijden. In no-time was ik in Muiden. maar geen idee waar. Nadat Johan naar mij toegenavigeerd was konden we eindelijk op weg naar het stekkie Op het almachtige Google Earth hadden we een leuk fort gevonden waar je op de foto's met de auto helemaal bij kon komen Maar natuurlijk waren de foto's weer stok oud en de situatie compleet veranderd. Vooral dat mooie grote nieuwe hek zat in de weg Dus we konden weer opzoek naar een ander stekkie Met een beetje toeren kwammen we uit op een parkeerplaatsje aan de meerkade tussen Muiderberg en Naarden. Een braafparkeerplaats vosje dus vandaag Toch lastig zat We stonden wat verder van het draaipunt dan we de afgelopen keren gedaan hebben (38KM hemelsbreed) Maar we waren weer goed door het land te horen. Denny D&Wvos reed bij Rotterdam toen we er in kwamen toch had ie nog een S3 op z'n peilsprietje (56KM hemelsbreed) Alleen Toine kreeg het voor elkaar om binnen het uur binnen te rijden. Een tikkie later kwammen de 3 J's een tikkie gefustreed binnen

01 Toine & Sandra
02 J�
03 Dennie, Wendy & Melany
04 Pim & Wintertje
05 Alex

Daarna kon het lange wachten weer beginnen. Dennie, Wendy & Melany waren over Rotterdam gereden Waarom Geen idee Pim en Wintertje (Rene) hadden last van de File die er nog steeds stond. Gelukkig was die opgelost toen de meeste naar huis gingen. Maar was ie weer terug op vollesterkte toen wij afgebroken waren en richting vette hap gingen. Naast de file werkte de wielerronde in weesp ook niet mee Tot onze verrassing kwam er nog een jager terug toen vroegen of er nog rijders waren nadat ook Pim & Wintertje het gevonden hadden. Ik geloof Alex die in Nunspeet (dik 45KM hemelsbreed) het signaaltje op gepikt had. Nu rijd hij wel eens bij een vos daar in de buurt op een wattje of 4 dus hij werd een beetje verrast door ons signaaltje. Hij kwam best een eind in de buurt maar moest uiteindelijk toch binnen gepraat worden. Rond een uurtje of 19.00 waren we dan ook afgebroken en onderweg richting vette hap. Dat was een tijd geleden 5 uur piepen

Iedereen weer bedankt voor het rijden Alex bednakt voor het doorzetten

Tot over 2 weken

Thijs

PS. Over een maandje taart bij de vos
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Keer terug naar Alphensevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast