RDV 21/04/07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 21/04/07

Berichtdoor tuinhuis » 22 apr 2007, 19:17

Ok hier een klein verslagje van de locatie van de vos.

Ik ben namelijk aangekomen als kijker en niet als jager :lol: Vond het iets te zielig voor het vosje als ik op hem zou gaan schieten.


De locatie was zeer leuk gekozen. Er is wel 1 nadeel. Als je een verlaagde auto had dan was je er bijna nooit gekomen op de heen weg en de terug weg zou nog lastig worden.

Het bewijs was geleverd doordat iemand nu een nieuwe bumper mag aanschaffen :roll:.
Achja dat krijg je met zo veel vrouwelijk schoon in de auto en stoer doen met een verlaagde auto. (Persoonlijke mening)


De locatie was best wel lastig te vinden omdat de meeste mensen er meer dan 1 uur over deden om binnen te komen. De locatie was tussen de A4 en de A44 in. Dus sommige hebben heerlijk rondjes gereden op de A4 en de A44 :)

De locatie:

http://www.xs4all.nl/~corryv/DRV%2021-04-07.jpg

De grote wegen zijn de A4 en A44. Hij stond tegen de A4 aan.

Hierbij nog een kleiner detail van de locatie.

http://www.xs4all.nl/~corryv/DRV%2021-04-07paadje.jpg

Op de rode lijn is het paadje zeer slecht begaanbaar. Daarna is het redelijk te doen. De eerste kwam binnenrollen iets voor 12 uur snachts. Dacht dat het de bulldoggies waren of iets in die trent. Later kwam er nog 1 die ik niet kende en daar achter zat iemand die in de tracktor sporen dacht te kunnen rijden.

Daarna kwam Bimmer en co binnen nadat ik nog had getracht ze op het verkeerde pad te zetten. (Stond vanaf het begin bij de vos dus ik dacht van laat ik het spel meespelen. Ze stellen zichzelf namelijk niet eens voor :twisted: )

Het was een leuke locatie. Nu moet ik erbij vertellen dat ik er ben gekomen met een zware bedrijfs bus waardoor het duidelijk mag zijn dat het mogelijk is om er te komen.

De antenne stond tegen een boom en de piep schreeuwde uit mijn boxen toen de RDV per ongeluk even een testje deed :lol: Dus wederom stond er een duidelijk hoorbare piep.

Ik heb een hoop geleerd over vossen waarvoor ik de vossen bedank. Ik weet niet veel van elecktronica af maar dat krijg je vanzelf naarmate je langer in het vak zit.

Dus RDV bedankt voor de uitleg. Mochten jullie ooit deze kant op willen komen stuur mij dan een e-meeuw zodat ik dan of mee kan doen of een paar plekken adviseren :twisted:

Bericht aangepast door Thijs. Maak plaatjes niet te groot
tuinhuis
 

Berichtdoor zwarte draak en lady » 22 apr 2007, 20:49

zo ben ik dan eve blij dak hem niet gereden heb.........lier alles ligt in de auto heb de schiedamse maar gerede en toen maar naar deventer gekacheld :P :P :P
zwarte draak en lady
 

Berichtdoor tuinhuis » 22 apr 2007, 21:25

Ahjoh, zelfs ik kon er komen met brakke vering van een bedrijfs bus.... Ik ben als de dood voor kuilen met mijn bus. Maar toch ben ik er over heen gegaan. Als je rustig aan deed en jezelf de tijd gunde zou je het makkelijk moeten kunnen redden.
tuinhuis
 

Berichtdoor zwarte draak en lady » 22 apr 2007, 21:26

thijs en pim weten waarom :P :P :P dat was toen met de noordse vos ik ben niet zo bang voor zandwegen maar die klei ligt nu nog op mijn motor steun
zwarte draak en lady
 

Berichtdoor tuinhuis » 22 apr 2007, 21:48

Ik wist niet dat je dan aan Off Road Challenge deed :P

Geloof me, de weg was redelijk begaanbaar MITS je goed kan sturen en geen ultra verlaagde bak heb en afleiding van mooie jonge dames.

Maar ik ben banger voor de toekomst. De RDV wilt namelijk een 4x4 gaan kopen... Dus dat betekend dat het nog moeilijk gaat worden

(ik ga alvast sparen voor een 4x4 :P)

Dus wees er op voorbereid. :twisted:
tuinhuis
 

Berichtdoor Johanh2o » 22 apr 2007, 22:29

hmmm had me gebeld .

dat plekje is 10 minuten van huis jammer dat ik me verjaardag vierde anders had ik zeker geluisterd en gereden
Laatst bijgewerkt door Johanh2o op 23 apr 2007, 00:01, in totaal 1 keer bewerkt.
Johanh2o
 

Berichtdoor Thijs » 22 apr 2007, 22:37

Helaas, helaas Johan! Maar toch nog gefeliciteer :!: :!: :!: :lol:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Johanh2o » 22 apr 2007, 22:45

lol thx 8)
Johanh2o
 

Berichtdoor Bimmer » 23 apr 2007, 00:12

@Johan: alsnog proficiat!!!

En die weg was nagenoeg NIET begaanbaar, je kon er komen maar vraag niet hoe.... en daar hebben stuurmanskunst of een verlaagde wagen niets mee te maken.

Zoals Daewoolanos (Johan) al eens eerder ergens schreef: sommige mensen zijn wel zuinig op hun auto. En ja, ik rij nu eenmaal in een verlaagde \"bak\" waar ik dus zuinig op ben. Paden als deze ga ik dus niet in, dan maar niet binnenrijden...
Bimmer
 

Berichtdoor tuinhuis » 23 apr 2007, 06:27

En toch had ik je zien rijden Bimmer.... Dus blijkbaar zet je toch wel erg vaak je principes opzij :P
tuinhuis
 

Berichtdoor Bimmer » 23 apr 2007, 17:03

Heb je onderstaande auto zien rijden dan?... Denk haast van niet.... Dus heb ik ook geen principes opzij gezet. Ik was bijrijder die avond.

Afbeelding
Bimmer
 

RDV regelgeving

Berichtdoor Bassiej » 23 apr 2007, 22:19

pff hier ben ik wel even mee bezig... Mensen de RDV heeft eigenlijk geen regels alleen is het belangrijk dat je NOOIT DIE VOS GELOOFT!!!!! :D :D :D :twisted: :twisted: :twisted: dus ja wat moet ik er nog meer van zeggen.... hahahahaha
Bassiej
 

Berichtdoor tuinhuis » 28 apr 2007, 19:26

En dat zou de vos zelfs zeggen.... Of heb ik nu de verkeerde voor mijn neus.

Maar als de vos er kan komen met 2 auto's dan moet iedereen er kunnen komen....
tuinhuis
 

Berichtdoor Johanh2o » 28 apr 2007, 21:36

ja maar het is nog een verschil of je met een verlaagde bak komt vol met spoilers en dikke bumpers of met een 4x4 ik heb met mijn daewoo ook op paadjes gereden van de rdv dat ik dacht ik maak hem af als ik binnen ben .

nou kijk ik gewoon of ik het aan durf of niet anders maak ik rechts omkeert
Johanh2o
 


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast