RDV 19-05-2006

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 19-05-2006

Berichtdoor Thijs » 20 mei 2007, 18:50

Na Richard aan de lijn gehad te hebben toch maar besloten om vanavond de RDV maar weer eens te zoeken!

Om 22.15 kwam er npg een telefoontje van Richard of ik even wilde lusiteren. Natuurlijk! op de basis (nou staat die antenne beroert) S0 alleen audio :shock:

Door de wat late beslissing te gaan rijden en de voorbereidingen voor de testvos van vanmiddag had ik erv even niet aangedacht dat ik geen bak in de auto had zitten. Dus dit leverde wat extra in en uit geloop op en het vlug plaatsen van een andere bak en het afregelen van de spullen.

Richard had me een klein hintje mee gegeven het niet in het westland te gaan zoeken. (de enige keer dat ik afgehaakt ben :oops: stond ik daar hij in de havens bij rotterdam) Dus met met het donkerbruine vermoede die kant op gegaan. Met eigen het hele stuk lang de twijvel \"het is toch de RDV zou ie niet stiekem toch in het westland staan?\"

Na de halfe ring afgetoert te zijn rustiog aan de A15 op door de N15 op. Met een afslag je of 2 te ver dan die o zo bekende rondjes toch maar een afslag je terug. Signaalliep dan ook lekker op toen ik de havens in draaide maar er was toch net teveel water om het signaal te blijven volgen.

Dus terug naar de N15 om nog maar een afslagje terug tenemen. Bij de oprit stond dan ook de Rode Astra van Tulletje te draaien. Dat geeft toch altijd een goed gevoel om een andere jager tegen te komen. Maar m'n plan vervolgt en toch maar een afslag terug gereden.

Met meer geluk dan wijsheid een doodlopen de weg in gereden wat de S-Meter goed deed. Aan het eind van de weg met een soeihard signaal maar geen lokale uit slag menig rondje gedraaid. Tulletje was onder tussen hier ook aangekomen en als ik hem niet rechts af een pad had zien in slaan had ik mijn weg vervolgt naar de andere kant van het water.
Dus maar eens gekeken waar die astra heen ging. Tijdens ons rondjes om elkaar heen hadden we al van de vos begrepen dat hij ons kon zien dus het was een poging waard.

En daar met een uur en een kwartier op de klok de RDV. Ik reed gewoon als 2e binnen :!: :mrgreen: Er werd niet eens een mast afgebroken meteen na mijn binnenkomst :!: Er werd zelfs nog niet op de mobielspriet gepiept :!: Zal ik het dan eindelijk geleerd hebben :lol:.

Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast