RDV 17-06-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Berichtdoor tuinhuis » 17 jun 2007, 00:43

De RDV kwam beroerd binnen in Tiel...
tuinhuis
 

Berichtdoor Johanh2o » 17 jun 2007, 02:15

das niet zo gek hij stond in het altijd zonnige sassenheim
Johanh2o
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 17 jun 2007, 02:16

Vanavond de Schiedamse vos gereden, ging redelijk...daarna de Rotterdamse, stond ergens bij Kaag/Lisse, onder een viaduct volle bak lokaal maar niets of niemand te bekennen, heb er een uurtje rondjes gereden en ben maar richting huis gegaan :?
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor Johanh2o » 17 jun 2007, 02:20

als je onder de brug door reed had je rechts een stuk bos daar kon je alleen komen via de jachthaven van sassenheim.

als je onder de brug stond heb je er zo'n 30 meter vanaf gestaan hij stond direct langs het spoor .

je was dus in de buurt volgens mij heb je ook nog met een zaklamp lopen zoeken
Johanh2o
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 17 jun 2007, 02:25

Hehehe dat we in de buurt waren kan wel kloppen, er liepen inderdaad lui met een zaklamp, ben daar zelf ook stuk wezen wandelen...Richard had de antenne dan zeker helemaal richting die brug/water gezet?? 't Signaal kon gewoon niet meer verder daar.

Dat stuk bos heb ik inderdaad ook gezien, Steef en consorten liepen daar met een dikke schijnwerper op te schijnen.

Volgende keer beter :wink:
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor Johanh2o » 17 jun 2007, 02:29

die antenne stond gewoon in de boom daar maar op een paar meter van de spoorlijnen volgens mij krijg je dan dat het signaal mee gaat lopen met de spoorlijnen en dan kom je een paar meter verderop bij die beroemde brug uit
Johanh2o
 

Berichtdoor Thijs » 17 jun 2007, 03:02

Jij hebt snel door dat ik met berichten zit te schuiven daewoolanos!
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Thijs » 17 jun 2007, 03:07

Plekje van de RDV vanavond:
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Thijs » 17 jun 2007, 03:43

Dus vanavond dankzij het drama bij de Schiedamse Vos vanavond als bij rijder mee met Bimmer op zoek naar de RDV.

1e Peiling richting Leiden. Aangezien het signaal er niet bepaald beter op werd Bij zoeterwoude het volgende rondje en de A4 op richting Schiphol.

In eerste instantie leek dit goed te gaan maar bij Nieuw Venep liep het signaal terug dus er weer af voor het volgende rondje.
Hellaas moesten we een stuk van de snelweg weg om te draaien. Maar bij de rondjes werd duidelijk dat we terug moesten.

Nu de A44 op richting Oestgeest weer niet het juiste idee want bij Sassenheim stond de naald al in de hoek! :D
Daar kwammen we dan ook Daewoolanos tegen die blijkbaar al ven rond reed. Wij waren van mning het niet bij de jachthaven te moeten zoeken maar bij kaag dorp. Dus terug de snel weg op. Daar aan gekomen peilde we (bij die befaamde brug) naar de overkant. Dus klop klop in de Tomtom terug naar de snelweg en Sassenheim en naar de interresante doodlopenede wweggetjes aan de overkant. Daar aangekomen. Kwammen we de bulldogjes, Remco, Erik Steef &... tegen. Na wat rond wat gewandel en gezoek en een telefoontje van een zekere jongeman in een Daewoo Terug naar de jachthaven.

Net voorbij de jachthaven de oprit af (Spannend met de lage BMW van bimmer) en achter de bulldogjes aan een padje op nog spannender met de BMW aangezien we gezellig over het wegdek schuurde.
Na wat overleg tot de conclusie gekomen dat het daar toch niet was. Terug het paadje uit verzamelde er zich meer en meer vossers op de open plek.

Na wat omzwerfingen en telefonisch contact toch het paadje in te gaan uiteindelijk met de schiedamse vos binnen gereden (de BMW bleef veilig in een parkeerplaatsje bij de jachthaven).

Richard en Barabazz superstek. Bimmer waanzinnig bedankt voor de begeleidening naar huis na de Schiedamse en de gastvrijheid op je bijrijdersstoel :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 17 jun 2007, 04:38

Het was inderdaad een superstek... en zoals Thijs ook al vertelde menig keer op en neer gereden van de ene naar de andere kant van het water...(net zoals de vele anderen :twisted: ).

Thijs heeft volgens mij alles al zo'n beetje verteld...helaas wel weer een close contact met het asfalt in het \"paadje\" omdat ik wat takken wilde ontwijken en ik met mijn rechter wielen in een nogal diepe geul terecht kwam. (straks maar weer eens onder de auto kijken).

Rest mij alleen nog Johan en Michel te bedanken voor hun hulpvaardigheid. Thankx u guys!!!

Enneuh Thijs... bedankt voor de gezelligheid! en het ritje naar huis duurde gelukkig geen uur maar een goede 40 minuutjes ;)

Ik heb me iig weer vermaakt!!! en nu is het tijd om mijn 2 meter bak op te zoeken.... oogjes dicht en snaveltjes....ook dicht.... slaap lekker.... 8)
Bimmer
 


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron