RDV 23-06-2007 (BBQ-Vos)

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 23-06-2007 (BBQ-Vos)

Berichtdoor Remco Rozenburg » 24 jun 2007, 13:19

Een speciale barbeque-vos dit keer! De opening van de vos begon al met de mededeling dat we maar snel binnen moesten rijden want er was veel lekker vlees! :P

Samen met Bimmer startten we vanaf Rotterdam Spaanse Polder, zo'n beetje ons vaste draaipunt. Vandaag reed ik met mijn vriendin en een goede vriend uit Maasland: Maurice. Onze eerste peiling wees richting de linkerkant van Spijkenisse, we reden meteen richting de Heijenoordtunnel, hier liep het signaal al snel op.

Verder gereden naar de Haringvlietbrug en vervolgens gekozen om de N59 op te schieten richting Ooltgensplaat/Oude Tonge/etc...
Op de eerstvolgende kruising hebben we de N59 verlaten om nog eens een rondje te draaien, de RF-GAIN kon al helemaal dicht dus het kon nooit ver meer zijn. We reden richting Achthuizen over een dijkje met allemaal leuke huisjes totdat de meter écht niet meer verder kon....we stonden letterlijk naast de antenne, Richard en kornuiten stonden met een barbeque in een garagebox, de woning van Corjan als ik me niet vergis :?:

Een snelle rit, eigenlijk in 1 keer naartoe gereden en rond 23.45 binnen. We hebben er nog een 3 kwartier gestaan en zijn toen weer richting Maasland vertrokken om Maurice naar huis te brengen.

Hieronder nog een Google Earth Impressie:
Afbeelding
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor Bimmer » 24 jun 2007, 14:39

...zal ik het er dan maar op houden de \"toeristische route\" genomen te hebben... Ik doe volgens mij echt iets goed verkeerd de laatste tijd :?

Op de een of andere manier ben ik (als ik de TomTom mag geloven) richting Hellevoetsluis gereden, daar het water over en vervolgens binnendoor langs het water naar Den Bommel gereden. Inmiddels al ruim 2 uur ( :!: :!: :!: ) uur verder en de accu van de navi had er ook al bijna geen zin meer in. Na een opbeurend sms'je van Thijs (Waar blijf je nou?) toch in Achthuizen aangekomen en kreeg vervolgens te horen dat ik al wel in de juiste hoek zat. Evenals Remco een dijk op gereden tot de meter niet meer verder kon en dat was tevens het eindpunt.... ruim 2,5 uur :evil: later dan ik vertrokken was. Na mij kwamen Plop en Danny (Ronde venen) nog binnen, dus helemaal laatste was ik (net) niet.

Volgende week weer een poging... Rich, Corjan en familie bedankt voor de gastvrijheid!!! :D
Bimmer
 


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast