RDV 07-07-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 07-07-2007

Berichtdoor Thijs » 08 jul 2007, 21:35

Vanavond mocht ik als co-piloot mee met Daewoolanos aangezien mij auto wederom stuk is! :x

Ik had van Richard een SMSje gehad dat hij mijn kant opstond dus na rustig wat gedronken te hebben zijn we richting de Daewoo gegaan om op het industrie terrein te draaien. Nou 1 ding was duidelijk de RDV stond niet in de buurt van mijn huis (wel in de buurt van m'n werk daarin tegen) 39.6 KM hemelsbreed van onze eerste rondje en 67,8 KM van Delft vonden we de RDV uiteindelijk vanavond. Lekker afstandje dus vanavond!

Eerste idee was Zoetermeer (lekker naïef) dus hop de N11 af en de A12 op. Met nog wat rondjes onderweg vrolijk door naar Utrecht en daar door richting Amsterdam. Al snel was duidelijk dat we langs de vos reden dus langs de bovenring van Utrecht door naar de A27 en van daar weer door naar boven naar Hilversum. Met het idee het meer naar Amersfoort te moeten zoeken. Maar met een wederom zakkend signaal het rondje binnen door terug richting Hilversum gemaakt omdat het onder tussen duidelijk was dat we de vos baarn en Hilversum moesten zoeken.

Na wat omzwervingen zijn we in een bosje terecht gekomen in de buurt van Lage Vuursche na wat rond getoerd te hebben door het bosje en daar bij een geparkeerde camper met daar in wat slapende mensen (de meningen zijn waren verdeeld of het een naakte man of 3 bloedje mooie jonge dames waren) gestoord te hebben. ons weg vervolgd om het bosje heen. Na wat telefonisch contact met de altijd behulpzame ZOZvos terug het bosje in we waren daar blijkbaar al gesignaleerd daar. Na weer door het bosje gereden te hebben weer met 2 auto's dit keer de camper uitgelicht te hebben. En uiteindelijk wel de antenne gevonden te hebben maar niet de vos. Na de auto's geparkeerd te hebben en wandelend richting de vos gegaan.

Daar hoorde we dan ook dat Barrabazz zich vanavond vermaakt had met het open en dicht doen van slagbomen en het slepen met stoelen. Gek hé dat we z'n moeite hadden de juiste ingang te vinden! :)

Richard en Barabazz bedankt voor het signaaltje. Johan bedankt voor het plekje op je bijrijderstoel!
Laatst bijgewerkt door Thijs op 09 sep 2007, 22:41, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Thijs » 08 jul 2007, 21:46

Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Remco Rozenburg » 08 jul 2007, 23:59

Leuk verslag!
Toch wel bizar, ik was rond 23.30 thuis van een feestje en heb thuis nog even geluisterd of ik de RDV hoorde, héél ver in de ruis kwam het signaaltje binnen: Little Will kleefvoetje op de verwarming!!!
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron